Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Rots

with 9 comments

Dit beeld maakte ik vandaag in Bobbejaanland, waar ik een opdrachtje voor de krant moest uitvoeren. Even tussendoor maakte ik deze foto, die ergens wel in aanloop ligt van mijn toekomstige “landschapsfotografie”. Eigenlijk is het misschien zot om dit op mijn blog te zetten, want in’t klein kan dit niet werken, omdat dit soort beelden heel veel moet hebben van de details en structuren, die pas te zien zijn als je zoiets een meter groot aan de muur hangt tussen plexi, al geeft mijn 30 inch scherm ook wel een bevredigende indruk. Als beeld mankeert er misschien wel wat aan, maar de sfeer bevalt me wel… wordt vervolgd binnenkort in Las Vegas.

Written by Jimmy Kets

april 12, 2008 bij 10:17 pm

Geplaatst in Uncategorized

9 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Groots! Topfoto!

    jef beirinckx

    april 13, 2008 at 6:04 am

  2. Heel mooi ja. Schermbreed allicht nog veel meer de moeite.

    Karina

    april 13, 2008 at 8:32 am

  3. Ook op dit formaat ook zeker wel het bekijken waard.
    Op naar Las Vegas!

    René

    april 13, 2008 at 8:35 am

  4. lekker weids en ook weer een flinke Jimmy knipoog !

    broodjelicht

    april 13, 2008 at 5:05 pm

  5. heel vreemd dit soort schilderijtjes, in eerste instantie heb ik er moeite mee, maar toch intrigerend, dit soort landschapsfotografie heb ik nog nooit gezien. Het lijkt me dan ook heel interessant om een expo vol met dergelijke grootse foto’s te zien en dan nog het liefste ergens in Vegas.

    nyklyn

    april 13, 2008 at 7:27 pm

  6. voelt een beetje raar om deze uitleg te lezen en je landschapsbeelden te zien…
    is net alsof ik mezelf lees en zie..
    (nét dat ene tikkeltje beter wel ;o) jij dan hé :o)

    dieterdelathauwer

    april 13, 2008 at 9:40 pm

  7. Sommige genres van fotografie komen beter tot hun recht wanneer je de beelden op groot formaat presenteert. Ik heb het gevoel dat ik heel anders naar een beeld kijk. De foto die je hier toont Jimmy komt niet goed tot zijn recht op een computerscherm, ik zou die ook graag in het groot willen zien…

    Serge

    april 14, 2008 at 5:54 pm

  8. Nou ik vind het ook zeker wat hebben, mooi van licht en kleur!

    Robbie Veldwijk

    april 14, 2008 at 10:10 pm

  9. De JimmyKets knipoog zit er idd nu al in, ik kan ’t niet goed uitleggen. Toch zou ik wel eens willen weten hoe dat precies zit met zo’n 30-inch scherm, Jimmy. Is dat te doen om de hele tijd op te kijken en foto’s te bewerken? Mijn alternatief is 2x 24-inch, lijkt me iets minder vermoeiend. Wat denk je?

    Bart

    april 15, 2008 at 2:29 pm


Geef een reactie

