Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Vermist

with 9 comments

Misschien getuigt het niet van goede smaak om dit portret nu te plaatsen op mijn blog in navolging van vorige post, maar de verleiding was net iets te groot en ik was sowieso van plan om dit dubbelportretje van Joke Devynck en Cathérine Kools op deze Blog te plaatsen. Ik maakte dit beeld 10 dagen geleden voor bij een dubbelinterview met beide actrices over hun rol in de film en nu ook tv-serie VERMIST. Afspraak was in het Zuiderpershuis in Antwerpen. Ik wist dat de locatie zelf niet veel inspiratie zou opleveren om een portret te maken, dus hield ik mijn ogen extra goed open toen ik naar desbetreffende interviewplaats wandelde. Misschien moet ik ze naast de schelde portretteren, of daar voor die kapotte muur of… plots zag ik deze VERMIST affiche hangen op de zuil van een appartementsblokje! Geen schelde dus, dit zou het worden! Beide madammen mee naar buiten genomen en langs de zuil geplaatst, klik klik klik en ik kon weeral terug naar huis slenteren. Soms kan het leven toch makkelijk zijn.

vermist.jpg

Written by Jimmy Kets

maart 31, 2008 bij 11:50 pm

Geplaatst in photography

9 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Geniaal!

    Artur

    april 1, 2008 at 12:37 am

  2. Knap gezien ! En zo serieus😉

    fbaert

    april 1, 2008 at 6:32 am

  3. idd super, toen ik het zag id krant dacht ik nog; zou Jimmy nu zelf die affiche gemaakt hebben of niet…

    nyklyn

    april 1, 2008 at 9:53 am

  4. Interessant van jou te horen, dat ook jij wel eens tobt met een goede fotolocatie.. Ik dacht even, dat dat alleen mijn probleem was 😉
    Ik vind het een prima idee om de dames hier te vereeuwigen!

    René

    april 1, 2008 at 10:14 am

  5. leuk dit soort momenten.. als het net allemaal samenvalt.
    en 10 dagen later nog eens een keer.
    3 mooie kattekopjes.

    ruud

    april 1, 2008 at 11:13 am

  6. goed gevonden en natuurlijk knap gezien. Pussy power!

    Padraig

    april 1, 2008 at 6:39 pm

  7. tof met dat verhaal erbij en je relaas is bijwijle erg grappig!

    MJ

    april 2, 2008 at 6:00 am

  8. En zie… de vermiste kat ligt op Cathérine Kools haar schouder!

    Dries

    april 2, 2008 at 7:59 am

  9. Een proper portretje!
    Plezant ook, de recente verhaaltjes.

    Karina Brys

    april 2, 2008 at 5:29 pm


Geef een reactie

