Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Gérard Depardieu

with 12 comments

Gisteren kreeg ik de opdracht om foto’s te maken van opnames van de film “Diamant 13”. Gérard Depardieu zou aanwezig zijn, maar de filmmaatschappij wilde aan de telefoon niets lossen, en fotografen waren niet gewenst. Ik trok er samen met onze journalist naartoe. Eerst was er geen Dépardieu te zien, maar ik maakte van op een afstand al wat foto’s van de set. No, c’est interdit bla bla bla…zei een medewerker tegen me. This is a public place, so I do what I want, anwoordde ik. En zo ging het maar door, maar ik denk dat ze goed wisten dat ze mij niets konden verbieden. En dan dook Gérard zelf op voor de scène. Ik glipte snel een café binnen met mijn telelens in de aanslag. De Scène werd opgenomen en hij moest richting cafe komen toestappen waar ik me “toevallig”strategisch had opgesteld. Gérard kwam dichter en dichter en keek plots recht in mijn lens. Hij gebaarde dat hij er niet mee gediend was en bleef staan. Hij lonkte me met zijn vinger en ben dan maar even naar buiten gestapt. Int Frans vroeg hij me aan wie ik de foto’s wou verkopen. Ik? Verkopen? Ik ben maar een arme student Monsieur. Hij Brabbelde iets terug en erna volgde nog een lach en dan moest ik echt wel ophoepelen. Geen probleem hoor, dacht ik bij mezelf, ik denk dat ik alle materiaal ondertussen wel heb dat ik nodig had🙂

depardieu1.jpg

depardieu2.jpg

Written by Jimmy Kets

februari 20, 2008 bij 12:07 pm

Geplaatst in photography

12 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ja, je moet wel een beetje van de “doordouwerige” zijn, wil je je doel bereiken maar dat is jou wel toevertrouwd.
    Inderdaad, je zult zeker hebben wat je wilde! Proficiat, Jimmy.

    René Wouters

    februari 20, 2008 at 12:42 pm

  2. Oooh! Gij lefgozer gij!🙂

    Neen serieus, geniale move en super foto’s.

    Thomas

    februari 20, 2008 at 1:58 pm

  3. Hehehehe nou leuke ervaring rijker lijkt mij, grappig hoe je zo toch je foto’s hebt weten te bemachtigen. Leuk hoor!

    Robbie Veldwijk

    februari 20, 2008 at 2:36 pm

  4. Haha, schitterend! ’t Leven is aan de durvers!

    Bart

    februari 20, 2008 at 2:45 pm

  5. Super gedaan Jimmy! Net als je foto op p.31 trouwens.

    Artur

    februari 20, 2008 at 4:25 pm

  6. goeie “attitude”! Proficiat!

    jurgen

    februari 20, 2008 at 5:30 pm

  7. Leuk verhaal en toffe foto’s…meer van die lefgozerij graag!😉

    Mie

    februari 20, 2008 at 6:43 pm

  8. paparazi kets.. met copyrights😉
    een arme student met een mark3 en een 2.8L😆
    wat kunnen mensen toch panisch zijn zeg.

    Ruud

    februari 20, 2008 at 8:54 pm

  9. hehe, dat is ook mijn eeuwige smoes, dat ik iets “voor school” aan ’t doen ben. Als 26-jarige is dat precies nog enigzins geloofwaardig, maar binnen 5 jaar ga ik die smoes mogen vergeten denk ik. :p

    Madelien

    februari 22, 2008 at 8:10 pm

  10. Ge wordt nog een echt paparazzi fotograaf!😀

    Imke Dielen

    februari 25, 2008 at 10:18 am

  11. En…heb je de foto’s verkocht?

    Martijn

    februari 25, 2008 at 8:53 pm

  12. wow, you’re lucky!🙂

    Toma01

    februari 28, 2008 at 9:20 pm


Geef een reactie

