Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

in een klein stationnetje

leave a comment »

Gisterenmiddag kreeg ik telefoon dat mijn Canon 1d MARKIII terug was uit herstelling. De camera is in mijn ogen nooit stuk geweest, maar op diverse forums was er te lezen dat er onder bepaalde omstandigheden een probleem zou kunnen zijn met de continu scherpstelling (nooit iets van gemerkt trouwens). Maar met het oog op verkoop vond ik het beter om de camera binnen te doen, zodat ze het betreffende “probleem” konden aanpakken. Toen ik de camera terug in mijn handen had begon het meteen te kriebelen om iets te gaan fotograferen. Ik ben dan maar ineens naar het dichtstbijzijnde tankstation gereden en een paar foto’s gemaakt, om achteraf in het archief te steken. Oh ja, de camera staat nog altijd in de aanbieding.

tankstation.jpg

Written by Jimmy Kets

februari 8, 2008 bij 10:27 am

Geplaatst in photography

Geef een reactie

