Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

STORM

with 12 comments

Eergisterennacht raasde er een windhoos door het pittoreske Lier. Gisterenmiddag om een uur of 2 kreeg ik telefoon om eens een kijkje te gaan nemen. Veel te laat dacht ik, de schade zou al wel lang opgeruimd zijn. Niets was minder waar. Mensen waren druk in de weer hun voortuintje op te knappen, dakpannen op de daken te leggen, zeilen werden er op de geruïneerde daken aangebracht en kinderen deden hun uiterste best om papa en mama te helpen.

storm1.jpg
storm2.jpg
storm3.jpg
storm4.jpg

Written by Jimmy Kets

februari 7, 2008 bij 4:06 pm

Geplaatst in photography

12 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. de tweede vind ik heel sterk.
    zowel technisch als inhoudelijk.

    dieterdelathauwer

    februari 7, 2008 at 4:32 pm

  2. Artur was “minder gelukkig” met het aantreffen van de schade voor zijn foto’s!
    Evengoed een ramp voor de getroffenen. Je hebt goede beelden neergezet die de ernst van de zaak laten zien.

    René Wouters

    februari 7, 2008 at 4:34 pm

  3. Sterke foto’s! Lichte voorkeur voor de derde, het jonge kereltje doet het voor mij bij deze plaat..

    grtz

    Fotodro

    Stijn

    februari 7, 2008 at 5:23 pm

  4. Straf, van de ene windhoor naar de andere! Wat was het rustig in Leuven🙂
    Net zoals Dieter valt mij die tweede foto bijzonder op. Heel speciaal licht typerend na een storm. Prima reeks!

    Fotogeniek Belgie (Koen)

    februari 7, 2008 at 5:34 pm

  5. Knappe foto’s. Ik woon zelf in Dendermonde en ik heb de hele dag vanop mijn werk gedacht: mm, kon ik vandaag maar eens wat rondrijden om fotootjes te maken😦. Maar de berichtgeving bleek achteraf dus een stuk spectaculairder dan de feiten.

    Joris

    februari 7, 2008 at 6:04 pm

  6. Heel toevallig was ik ook die avond in Lier, pas voor de 2°maal in mijn leven denk ik. Vind het topfoto’s.

    nyklyn

    februari 7, 2008 at 6:07 pm

  7. Voor mij ook de tweede, Jimmy. Knap beeld en ook een beetje een onwezenlijk tafereel.

    Dries

    februari 7, 2008 at 8:35 pm

  8. oi oi… die eerste foto is een knaller..
    lijkt een scene van een tv serie. alle mensen op regelmatige afstand. de hoogwerker mooi in het midden van het beeld. de netjes verdeelde zandzakken. rechtboven het beeld ook nog gevuld. de rest van het beeld het decort van de ramp… mooi gevangen, Jimmy.

    Ruud

    februari 8, 2008 at 6:46 am

  9. Ik volg de rest, knap werk!

    Karina Brys

    februari 8, 2008 at 8:23 am

  10. klasse

    jef beirinckx

    februari 8, 2008 at 9:00 pm

  11. Geen prettige beelden om naar te kijken vanwege de miserie, maar toch erg goed in beeld gebracht.

    Serge

    februari 9, 2008 at 12:17 pm

  12. I like this one a lot:

    Each person is doing something different. Great angle as well.

    -R

    ==================
    Rich Harris
    http://www.47project.com
    http://47photo.wordpress.com
    http://47art.wordpress.com

    47project

    februari 11, 2008 at 3:25 am


Geef een reactie

