Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Parkeerperikelen

with 8 comments

Twas alweer heel lang geleden dat ik nog eens een parkeerboete onder mijn ruitenwisser vond, tot vandaag in het verre Lier. Ik had een opdrachtje, en brave mens dat ik ben koop ik een parkeerbiljet van 1 euro. Toen ik een dik uur later terug bij mijn auto stond trof ik mijn auto ontsierd aan, door een briefje onder de ruitenwisser van mijn voiture… f*ckers !! schreeuwde ik het uit in mijn gedachte. Het biljet was 15 minuten over tijd, goed voor een boete van 15 euro. Echt schandalig vind ik dat. Ik betaal altijd en overal en als ze me dan zoiets lappen .. maar je kan er niks aan doen helaas, enkel een boze post op mijn blog schrijven. Er werd geen geldig parkeerbiljet aangebracht noemt dat dan… Shame on you parkeerbeheer Lier! Kleur voertuig: Grijs stond er op. Mijn auto mag dan al weer een tijdje niet gewassen zijn, tis nog altijd nen zwarten!
Tot hier mijn frustratieafschrijverij.

Written by Jimmy Kets

januari 29, 2008 bij 12:11 am

Geplaatst in photography

8 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. heb ik ook al meegemaakt (op de markt in Veurne) beboet door een privé bedrijf nota bene. Op de terugweg naar huis ben ik dan ook nog geflits (die flitser stond gewoon op de pechstrook, gevaarlijk is dat) nadat ik aan 128 een vrachtwagen was voorbijgestoken,

    … voilà ook mijn frustratie afgeschreven…😉 !

    MJ

    januari 29, 2008 at 7:16 am

  2. Heb je dit ondertussen al gelezen🙂
    Wie weet helpt het wel ivm het aanvechten van de boete !

    http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgi/article/detail/150969/2008/01/29/Parkeerbonnen-door-priv-firma-s-zijn-onwettig.dhtml

    Depechie

    januari 29, 2008 at 8:24 am

  3. lierke plezierke! waar Iedere minuut overtijd één € kost. Ik zou nog iets gaan drinken zijn hoor want eigenlijk betaal je geen boete he maar een retributie. Hier in menen is ook zo’n prive firma die dat doet. Soms krijg ik ook de neiging om uit teroepen. bij ons mag je 15minuten voor niets parkeren maar moet je briefje leggen. Ik was eens 5min te laat. grrrrrr

    luisindepels

    januari 29, 2008 at 9:02 am

  4. In Deinze heb ik er ook al van gehad. Ik kwam welgeteld vijf minuten te laat aan m’n wagen, wat me doet vermoeden dat die parkeerwachters gewoon even blijven staan om te kijken of je wel op tijd terug bent.

    Suiadan

    januari 29, 2008 at 9:06 am

  5. oi jimmy, die mensen doen ook maar hun werk, ttz een totaal onderbetaald klotejobke waar ze nul komma nul respect of job satisfaction voor krijgen. Vergeet die 15 euro niet in te brengen als beroepskosten en bedenkt wat voor schone stiel gij eigenlijk wel hebt.

    Nonkel pastoor

    januari 30, 2008 at 7:05 pm

  6. hahaha ben je zeker dat er niemand zijn boete gewoon onder jouw ruit gestopt heeft? Er zijn al rare dingen gebeurd met die ruitenwissers van jou😉 hihi Grijs ipv zwart😀

    Imke Dielen

    januari 31, 2008 at 2:23 pm

  7. Ik vind de kostprijs voor die parkeerduuroverschrijding ook niet in verhouding, maar 1 uur is natuurlijk 1 uur en geen “dik” uur , zoals een sluitersnelheid van 1/125 ook geen “dikke” 1/125 is. Je had beter een biljet van 2 uur genomen, wat je normaliter 2 euro had gekost ipv de 16 euro nu. Té gepaste zuinigheid bedriegt de wijsheid, zei mijn moeder zaliger altijd.

    Jos

    februari 1, 2008 at 5:53 pm

  8. […] Categories: photography Eergisterennacht raasde er een windhoos door het pittoreske Lier. Gisterenmiddag om een uur of 2 kreeg ik telefoon om eens een kijkje te gaan nemen. Veel te laat […]

    STORM « Jimmy Kets

    februari 7, 2008 at 4:06 pm


Geef een reactie

