Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Bart Wellens

with 10 comments

Dit portret maakte ik afgelopen week van Bart Wellens. De locatie was een hotel dat nogal leed aan “vergane glorie”. Tijdens het interview was ik maar aan het rondturen naar een geschikt plaatsje om Bart te fotograferen. Toen ik het schuin afdakje in de tuin van het hotel zag, begon er zich stilaan een idee te vormen in mijn hoofd, zijnde dit beeld.

bartwellens.jpg

Written by Jimmy Kets

januari 29, 2008 bij 9:12 am

Geplaatst in photography

10 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. had al de andere van de reeks in DM gezien en vond hem knap! (de foto, sorry bart :o)
    Spijtig dat je bij portretten niet steeds de tijd hebt om op je gemak een locatie te zoeken en een idee te laten rijpen!
    Zo’n beetje achtergrondinformatie vind ik zalig om te lezen! thnx!

    dieterdelathauwer

    januari 29, 2008 at 9:35 am

  2. ook ik had de andere al gezien in DM en ik dacht eindelijk ns innovatie in de Belgische sportfotografie, alhoewel dat de reflecties van Jonas Lampens me ook wel kunnen bekoren

    nyklyn

    januari 29, 2008 at 10:05 am

  3. Jonas Lampens doet dat zéér goed!

    Jimmy Kets

    januari 29, 2008 at 10:08 am

  4. Hehehe heel erg leuk beeld!

    Robbie Veldwijk

    januari 29, 2008 at 10:42 am

  5. Bart wel erg anders! Leuk idee, Jimmy!

    René Wouters

    januari 29, 2008 at 11:27 am

  6. sterke plaat ! ook erg symbolisch voor zijn huidge cariere.

    ruud

    januari 29, 2008 at 12:08 pm

  7. mediafiguur hé, die Bart. Het heeft niet mogen baten, Boom😉 was sterker.

    Luc Rabaey

    januari 29, 2008 at 2:28 pm

  8. Schitterend beeld!

    Prachtig hoe je van op een afstand leuke portretten kan maken. Ik kruip altijd veel te dichtbij en fixeer me teveel op het gezicht. Dat is natuurlijk makkelijker en vooral veiliger.

    Artur

    januari 29, 2008 at 3:51 pm

  9. Jouw portretten zijn verhalen, dat maakt ze speciaal. Slim gebruik van de fiets ook.

    Karina Brys

    januari 29, 2008 at 5:18 pm

  10. En leidt ons niet in bekoring, verlos ons, Heer, van wespen en gesneden brood…?

    Jos

    februari 1, 2008 at 6:14 pm


Geef een reactie

