Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

In de aanbieding

with 4 comments

In de aanbieding: mijn Canon 1d markIII camera.
Waarom ik deze prachtcamera verkoop? Omdat ik de laatste tijd iets te veel naar mijn 5D teruggrijp omwille van de full frame, de MarkIII heeft een cropfactor van 1,3. Anderzijds kan de 5D weer niet op tegen de body van de MARK III, deze lijkt wel onverwoestbaar en de lay-out en al de knoppen zitten op de juiste plaats, live view, een straffe batterij, compact flash en sd kaart slot (ideaal om backups te maken in de camera), 10 beelden per seconde enzovoorts… Waarom doe ik dit alles (canon 1d MarkIII) dan weg? Omdat ik de canon 1ds Mark III op het oog heb. Deze combineert nu éénmaal al de kenmerken van de Canon 1dmarkIII met een full-frame sensor. Enig minpuntje is de nogal hoge prijs….
Richtprijs van mijn canon 1d markIII : 2900 eurokes.
Oh ja, hij is nog in garantie tot juni 2008.

Written by Jimmy Kets

januari 24, 2008 bij 11:55 am

Geplaatst in photography

4 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. ik had ook nog materiaal nodig zeker…😉

    Imke Dielen

    januari 25, 2008 at 12:45 pm

  2. ruilen tegen een D200?

    Patrick

    januari 28, 2008 at 8:46 am

  3. Zet hem zeker ook op kapaza.be, tweedehands.be en ebay.be

    Pietel

    januari 30, 2008 at 11:06 am

  4. […] post info By Jimmy Kets Categories: photography Gisterenmiddag kreeg ik telefoon dat mijn Canon 1d MARKIII terug was uit herstelling. De camera is in mijn ogen nooit stuk geweest, maar op diverse forums was er te lezen dat er onder bepaalde omstandigheden een probleem zou kunnen zijn met de continu scherpstelling (nooit iets van gemerkt trouwens). Maar met het oog op verkoop vond ik het beter om de camera binnen te doen, zodat ze het betreffende “probleem” konden aanpakken. Toen ik de camera terug in mijn handen had begon het meteen te kriebelen om iets te gaan fotograferen. Ik ben dan maar ineens naar het dichtstbijzijnde tankstation gereden en een paar foto’s gemaakt, om achteraf in het archief te steken. Oh ja, de camera staat nog altijd in de aanbieding. […]


Geef een reactie

