Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Blankenberge

with 3 comments

Tis ondertussen buiten precies winter geworden. Ik zit hier op de redactie en er is voor de moment niet zoveel werk. Dus was ik wat aan het snollen tussen foto’s die ik afgelopen zomer maakte. De foto’s die ik er dan uit kies werk ik dan af en stop ze als themabeelden in het archief. Vroeg of laat vinden ze dan zo hun weg naar de krant…

blankenberge1.jpg

blankenberge2.jpg

blankenberge3.jpg

Written by Jimmy Kets

december 13, 2007 bij 3:47 pm

Geplaatst in photography

3 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Schitterende plaatjes! Die laatste origineel🙂

    Resusaap

    december 13, 2007 at 4:13 pm

  2. idd echte stockfoto’s, niet hoogstaand maar to the point

    nyklyn

    december 13, 2007 at 6:33 pm

  3. Stuk voor stuk weer heel erg sterk deze foto’s! Dat doe je dus erg goed!

    Robbie Veldwijk

    december 13, 2007 at 7:44 pm


Geef een reactie

