Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Hamburg

with 8 comments

Ik ben net terug van Hamburg. Voor De Morgen moest ik er gisteren een repo maken. ’s avonds voor ik met de journalist iets ging eten, heb ik even voor mezelf een paar snapshotjes gemaakt. Twas koud en het regende, dus heb ik er niet te veel tijd en energie in gestoken, was ook iets te moe van het vroege opstaan, vliegen en de job die ik moest doen.
Ze zijn nu niet spectaculair maar in plaats van ze op mijn harde schijf te laten wegrotten, vond ik het interessanter om er een compositieke mee te maken en op deze blog te zetten.

hamburgblog1.jpg

hamburgblog2.jpg

Written by Jimmy Kets

november 30, 2007 bij 2:12 pm

Geplaatst in photography

8 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Het geheel vind ik wel mooi! Past leuk bij elkaar en van alles wat!

    Robbie Veldwijk

    november 30, 2007 at 3:26 pm

  2. Past wel bij jou, deze serie. Mooi!

    René

    november 30, 2007 at 7:54 pm

  3. Ik vind ze toch ook wel leuk hoor!

    Mie

    november 30, 2007 at 10:58 pm

  4. Knap, ik vind de compo’s en kleuren fantastisch…

    Ake

    december 1, 2007 at 7:16 am

  5. Het eerste blok van 4 is zo verscheiden en toch vormt het een knap geheel (of misschien juist daarom). Ik was ooit in Hamburg maar heb toen blijkbaar een heel ander deel van de stad gezien🙂

    Karina Brys

    december 1, 2007 at 9:08 am

  6. voor de onderste foto was ik onmiddelijk gewonnen, aan het geheel moest ik even aan wennen,
    maar uiteindelijk vind ik het sterk genoeg!! goed geslaagd samenspel rond titel

    dieterdelathauwer

    december 1, 2007 at 9:59 am

  7. Mooie reeks! Vooral die met de piemel vind ik erg leuk.🙂

    Farah

    december 1, 2007 at 7:01 pm

  8. zelf NET van eergisteren terug van Hamburg…
    HEEL herkenbaar – representatief!
    KNAP!

    erik O,

    mei 18, 2010 at 9:39 am


Geef een reactie

