Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

het bal

with 7 comments

Zaterdagnacht ben ik naar Het Bal geweest. Gans de avond en nacht heb ik er met mijn camera rondgelopen. Enerzijds heb ik “party-pics” voor de organisatie gemaakt en anderzijds heb ik een aantal beelden voor mezelf gemaakt. Die beelden zijn voor mij een soort van zoektocht en hebben niet als doel zomaar mooi of grappig te zijn. Op dit feest ging mijn aandacht vooral naar het element omgeving. De vloer, of bijvoorbeeld tafellakens die er in het begin van het feest kraaknet bijliggen, maar op het einde van de avond besmeurd zijn…

hetbal1.jpg

hetbal2.jpg

hetbal4.jpg

hetbal3.jpg

hetbal5.jpg

hetbal7.jpg

hetbal8.jpg

Written by Jimmy Kets

november 20, 2007 bij 1:04 pm

Geplaatst in photography

7 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. De eerste met het roze vind’k wel wat hebben!

    jef beirinckx

    november 20, 2007 at 3:02 pm

  2. typisch jij, denk ik dan
    foto’s met humor: zalig
    bedankt

    annelissen

    november 20, 2007 at 6:46 pm

  3. Dat moet een heftig feest zijn geweest…en de randgebeurens heb je op een voortreffelijke wijze vastgelegd. Heerlijk!

    René

    november 20, 2007 at 7:41 pm

  4. zag het er zo fout uit!?😉

    Imke Dielen

    november 21, 2007 at 9:07 am

  5. leuk dit.

    ruud

    november 23, 2007 at 3:01 pm

  6. Doet me denken aan foto`s van Martin Parr!

    Marc

    november 30, 2007 at 4:27 pm

  7. Alles ziet er zo besmuikt, vies en groezelig uit. Het ligt aan je belichting, maar er is niets mis mee: heel sterke reeks!

    zement

    december 2, 2007 at 6:52 pm


Geef een reactie

