Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Peter Van den Begin en Stanny Crets

with 8 comments

Toen ik 6 jaar geleden begon te werken voor De Morgen, moesten we nog in zwart wit fotograferen. Toen in ging solliciteren had ik nog nooit deftig een zwart wit foto afgedrukt. Van doordrukken en tegenhouden had ik nog nooit gehoord. De eerste dagen heb ik een spoedcursus gekregen. Overdag moest je dan fotograferen en nadien naar Brussel crossen om je filmpje te ontwikkelen en nadien een afdruk te maken.
Dit Portret van Peter Van den Begin en Stanny Crets kwam ik onlangs tegen in een bestofte archiefdoos. Het was één van mijn eerste portretten die ik voor De Morgen maakte…

crets.jpg

Written by Jimmy Kets

november 5, 2007 bij 11:55 pm

Geplaatst in photography

8 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tof portret ! Vele hedendaagse fotografen zijn nooit in een doka geweest, dat verwonderd me eigenlijk. Ik ben nog van de oude school en heb wel in de doka gewerk… daar leer je de essentie van fotografie: werken met licht, daar ben ik blij om. Maar geen kwaad woord over de fantastische evolutie die de digitale fotografie is!

    MJ

    november 6, 2007 at 6:32 am

  2. Schitterende foto! Ik hou echt van de doka en van zwart wit foto’s!
    laat die archieven maar komen🙂

    groeten
    dave

    dave

    november 6, 2007 at 7:19 am

  3. Erg mooi portret idd! Wat een gedoe was dat allemaal vroeg hé. Ik heb dat nooit mee hoeven maken en kan al gewoon lekker van alles doen!😀

    Robbie Veldwijk

    november 6, 2007 at 8:10 am

  4. Oh het is oude doos foto’s. Ik zit mee vooraan in de rij. Nog van dit leuks alsjeblief😉

    Imke Dielen

    november 6, 2007 at 9:25 am

  5. Z/w portretten als deze smaken naar meer! Haal die doos maar ondersteboven Jimmy!

    Wel vreemd dat je nooit eerder in een doka gestaan hebt. De magie, de geur van de producten, ik mis het wel.

    Serge

    november 6, 2007 at 11:15 am

  6. En niets kan tippen aan analoog zwart-wit! Zelfs gescand en op een computerscherm. Maar het is een gedoe, zeker als je voor een krant werkt.
    En ook ik wil wel meer archief zien. Dus, tegen zoveel verzoekjes kan je geen neen zeggen🙂

    Karina Brys

    november 6, 2007 at 5:33 pm

  7. Jimmy, zoveel verzoeken om meer…die ga je toch niet uit de weg?
    Laat de krant even voor wat ie is en kom tegemoet aan onze wensen😉 svp!
    Mooi portret!

    René

    november 6, 2007 at 8:09 pm

  8. Mooi hoor! Voor de vorm…nog een verzoekje. Keer die doos maar om Jimmy😉

    Arnold

    november 6, 2007 at 10:30 pm


Geef een reactie

