Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Nog een expo

with 8 comments

Vanmorgen ben ik mijn foto’s gaan omhoog hangen in Szymon Gallery. De Vernissage van mijn expo komt dichter en dichter bij. Spannend en ontzettend leuk allemaal.

Een paar weken geleden kreeg ik het voorstel om deel te nemen aan de expo “Papillon” in de oude gevangenis van Hasselt. Het is een kunst expo. Gisteren ben ik gaan kijken naar het prison en heb mezelf een schoon zwarte cel uitgekozen om mijn werk omhoog te hangen. Geld voor nog eens lambda afdrukken op Aluminium heb ik niet, dus ben ik op zoek gegaan naar een budgetvriendelijke oplossing. De beelden die ik tentoon ga stellen komen allen uit mijn Erotica Reeks.
Op de onderstaande foto zie je de cel. De Vernissage is volgende week vrijdag al.
Ja, de ene expo is nog niet begonnen of ik ben al weer bezig aan de volgende🙂

Written by Jimmy Kets

september 13, 2007 bij 8:51 pm

Geplaatst in photography

8 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Amaaaai…kei goed!!!
    Proficiat!!
    Die cel is wel een ‘leuk decor’ voor je erotica pics.
    Alvast super veel succes voor morgen!!

    Mie

    september 13, 2007 at 10:09 pm

  2. Wat zullen de voormalige ‘gasten’ het jammer vinden dat je werk er niet eerder hing.

    vallalar

    september 14, 2007 at 5:40 am

  3. Wat kost zo’n lambda print gemonteerd op aluminium met een plexiglas er voor (zo heb jij dat toch laten maken?!) als ik dat vragen mag. Ben wel benieuwd. Naar het schijnt haalt geen enkel ander printmachien de kwaliteit van een lambda print.

    Ik kom zeker kijken in Antwerpen! Al was het maar om de kwaliteit van die lambda te zien!

    1983

    september 14, 2007 at 7:59 am

  4. 🙂 tips kloppen blijkbaar

    heb ook wel zin om dan in Hasselt eens een kijkje te gaan nemen… curious

    Imke Dielen

    september 14, 2007 at 9:12 am

  5. Goe bezig Jimmy!!!
    Heb het artikel ook gezien en zelfs uitgeknipt..
    Kom zeker eens kijken!
    Keep on rocking my friend!

    Saskia

    september 14, 2007 at 5:25 pm

  6. Ik ben ook wel benieuwd naar de prijzen van lambda prints en de montage ervan. Waar laat je dat precies uitvoeren?
    Ik heb me ooit eens geïnformeerd voor mijn tentoonstelling over Tsjernobyl en montage op dibond was erg prijzig! En als je er nog een beschermfolie wou laten overplakken was het nog eens flink neertellen. Aluminium is een pak goedkoper.

    Serge

    september 14, 2007 at 7:26 pm

  7. Interessant gebouwtje/gevangenisje. Fotografisch gezien waard denk ik (?).

    Ik ben er al een paar keer langsgekomen, maar ben er nog nooit naar binnen gegaan…

    Tim Freh

    september 14, 2007 at 8:09 pm

  8. Mooie tentoonstellingsruimte. Gezien het thema kan het lavabootje nog van pas komen🙂

    Franky Van Damme

    september 15, 2007 at 4:06 pm


Geef een reactie

