Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Een paar foto’s uit de oude doos

with 10 comments

Afgelopen woensdag stond onderstaand beeld van een oude man bij een postkantoor in de Uitgelezen bijlage van De Morgen. In mijn zoektocht naar dit beeld stuitte ik op een aantal andere beelden die ik tijdens mijn Engeland in 2004 maakte. Gewapend met een “analoge” nikon f100 en een ton 400 asa filmpjes, those were the days🙂 Nee, ik zou echt niet terug willen naar film. Als ik de kwalitiet van de beelden bekijk van de originele scan, kan je niet echt van scherpte spreken, maar eerder van één en al korrel. Het inscannen van die beelden vind ik de grootste miserie. Uiteraard dacht ik toen misschien net iets langer na voor dat ik een beeld maakte…

Written by Jimmy Kets

september 7, 2007 bij 7:58 am

Geplaatst in photography

10 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dank u wel!

    Jimmy Kets

    september 7, 2007 at 10:03 am

  2. Jij bent dus altijd al een hondenfreak geweest. Zalig!🙂

    Ik kan het ook niet laten als ik ergens een hond zie lopen.

    Leuke beelden.

    Artur

    september 7, 2007 at 10:45 am

  3. Al altijd ene hondenfreak geweest, indeed!

    Ik vind foto met de auto nog steeds de leukste. (’t Was gewoon voorbestemd😉 héhé)

    Imke Dielen

    september 7, 2007 at 1:04 pm

  4. Imke heeft dat goed opgemerkt…it was a sign.

    Mie

    september 7, 2007 at 6:00 pm

  5. Feest om naar te kijken!

    René

    september 7, 2007 at 7:19 pm

  6. hoo zalig🙂

    stuutekeer

    september 7, 2007 at 9:16 pm

  7. Die honden blijven inderdaad terugkeren🙂

    Ik scan ook niet graag negatieven, mijn scanner kan het wel maar is niet van zo’n goede kwaliteit. En het is tijdrovend.

    Serge

    september 8, 2007 at 8:29 pm

  8. Mie weet te veel😉 héhé

    Imke Dielen

    september 10, 2007 at 12:20 pm

  9. ik vind die eerste een rare mix van “the fast show” en de komst van de triffids (SF-klassieker van John Wyndham).
    Het petje werkt behoorlijk bevreemdend
    Ook het andere beeld van de vader die met zijn kind schuilt, is een mooi beeld.

    peter

    september 11, 2007 at 8:10 pm

  10. Ha hierzie, dé Jimmy die ik nu ken van de aangename uiteenzetting afgelopen maandag op de startersavond van de beroepsvereniging. Ik heb nog even op het laatste aan de bar met je gebabbeld.

    Ik vond je verhaal over hoe jij in de (pers)fotografie bent terechtgekomen aangenaam om te horen! 28 jaar en al 6 jaar fotograferen, amai uw kleurenfoto’s! Prachtig!

    Je weet precies ook altijd aparte en gewaagde foto’s te vinden in een bepaald onderwerp :-)Van deze reeks vind ik de laatste mooi van sfeer tussen vader en zoon en het gedeelte planken dat nog geen regen heeft.

    Greetz,
    Ronny

    Ronny Engelen

    september 13, 2007 at 2:14 pm


Geef een reactie

