Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Waregem Koerse

with 9 comments

Gisteren ben ik naar Waregem koerse geweest, in eerste instantie voor mezelf maar ook voor de krant. Hoeden fotograferen was niet mijn opdracht, moest meer de keuterboerkens in beeld brengen. Vandaag stonden er 2 beelden van in De Morgen, als het aan mij lag had ik toch 2 andere beelden er in geplaatst. Maar tis geven en nemen he. Ik noteer alvast Waregem Koerse in mijn agenda van volgend jaar! In plaats van de boerkens lastig te vallen zal het de zogenaamde waregemse “jetset” zijn die ik ga ambeteren.

Written by Jimmy Kets

augustus 29, 2007 bij 11:24 am

Geplaatst in photography

9 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. stuk voor stuk super foto’s ! ik word er zelf een beetje beter gezind van, waarvoor dank😉

    brecht

    augustus 29, 2007 at 2:17 pm

  2. Heerlijk ja. Fantastisch gebruik van je breedhoeklens.

    Karina

    augustus 29, 2007 at 2:39 pm

  3. Ik zag je foto’s in de krant. Wat een groot verschil van kleur. Die laatste vind ik machtig! Ook foto 3 is zalig. Heb je bij alle foto’s geflitst?

    Artur

    augustus 29, 2007 at 2:58 pm

  4. Klasse! Wat valt er meer te zeggen?

    René Wouters

    augustus 29, 2007 at 7:17 pm

  5. Je gebruikt ook al een “speciaal” bewerkingsprogramma voor die vignettering. Welk programma/functie is dat als ik vragen mag🙂 ?

    Tim Freh

    augustus 30, 2007 at 8:15 am

  6. @tim: meestal gebruik ik het raw ding van photoshop cs2 maar heb me nu een lightroom aangeschaft. In Beide programma’s is het de vignettering tool die ik gebruik.

    @tim: enkel de laatste foto is niet geflitst

    Jimmy Kets

    augustus 30, 2007 at 8:34 am

  7. Ook al lightroom. Artur en anderen doen dit ook. Het word tijd dat ik daar eens in ga investeren🙂 . Krijg je dat programma los te koop?

    timfreh

    augustus 30, 2007 at 12:30 pm

  8. Tim, je kan altijd de trial version downloaden om eens te testen. Lightroom is echt super! Ik zou niet meer zonder kunnen.🙂

    Artur

    augustus 30, 2007 at 1:23 pm

  9. Reeks over Waregem Koerse is knap.

    Ook hier een tevreden gebruiker van Lightroom!

    Serge

    augustus 30, 2007 at 2:35 pm


Geef een reactie

