Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Rockabilly Day (updated)

with 5 comments

Gisteren ben ik naar Rockabilly Day in Ertvelde geweest, samen met Lisa Van Damme (klik zeker door op de link naar haar blog waar je haar foto’s kan bewonderen) . Van het bestaan van de Rockabillies wist ik weinig af, maar dankzij haar heb ik er gisteren toch kennis mee gemaakt. Een tof en vriendelijk volkske. Een middagje rondlopen heeft me een 700-tal foto’s opgeleverd, ja, den drang🙂
Hierbij alvast één fotoke, maar der zullen der nog wel volgen. Laaaater🙂


Foto van mezelf door Lisa Van Damme

Written by Jimmy Kets

augustus 28, 2007 bij 7:57 am

Geplaatst in photography

5 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtige serie!

    René

    augustus 28, 2007 at 3:38 pm

  2. Geweldige foto’s.Mijn favoriete is de tweede.

    vallalar

    augustus 29, 2007 at 6:09 am

  3. Dat zal helemaal je dada geweest zijn, niet?😉
    Dus zat je weer in m’n buurt!!! En geen dag zeggen hé. :p

    Grzzz I.

    Imke Dielen

    augustus 29, 2007 at 8:07 am

  4. mooie reeks, ik ben helemaal weg van de tweede foto !

    misschien moet ik volgend jaar ook maar eens gaan, het ziet er allemaal wreed de max uit

    Pieter

    augustus 30, 2007 at 6:22 pm

  5. graag zouden wij ook eens deelnemen aan zo’n rockabilly meeting . wij hebben ook zo’n vette V8
    en houden ziels veel van rock é roll en rockabilly
    weet u waneer er een meeting plaats vind ? ? ,
    grtjs. Luc

    luc

    februari 18, 2010 at 6:45 pm


Geef een reactie

