Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

tentoonstelling Michèle Matyn

with 7 comments

Daarstraks ben ik int fotomuseum naar de opening geweest van de tentoonstelling van Michèle Matyn in het fotomuseum van Antwerpen. “Love is the answer, and you know that for sure” is de titel.
Zeer schoon en interessant fotowerk van haar. Ben samen met haar afgestudeerd in Sint-Lucas Antwerpen in de richting illustratieve vormgeving, al weer zo’n 6 jaar geleden. Ik ben een fan van haar fotografie, tis zeker de moeite om even int fotomuseum binnen te springen en een kijkje te gaan nemen. Geen eindeloze en bij momenten slaapverwekkende projectie zoals bij de Nikon persprijs-beelden, maar wel een goei selectie beelden die op een originele manier zijn gepresenteerd.

Written by Jimmy Kets

augustus 23, 2007 bij 11:14 pm

Geplaatst in photography

7 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Michel is geweldig, ik heb zelf een expo van haar gehouden toen ik Confituur in de Volksstraat nog had! Ik ben blij te lezen dat ze weer exposeert. Want ik geloof dat ze een autoongeluk heeft gehad een paar jaar geleden! You Go Girl!

    Mick

    augustus 24, 2007 at 7:13 am

  2. Aan het winkeltje te zien is het in de benedenzaal? Dan is het geloof ook gratis toegang.

    Karina Brys

    augustus 24, 2007 at 9:00 am

  3. Inderdaad Karina! Het is gratis. Jammer dat ik zo ver woon anders was ik zeker komen zien.

    Artur

    augustus 24, 2007 at 10:10 am

  4. Wie helpt de zittende mevrouw in de eerste foto haar hoofd terugzoeken ?

    eddiefromohio

    augustus 24, 2007 at 3:08 pm

  5. de eerste foto vind ik eigenlijk wel straf… ik hou ervan als er vanalles samenkomt in een beeld, zeker als er in dat ‘vanalles’ samenhang is.

    brecht

    augustus 26, 2007 at 10:09 pm

  6. ik was gisteren in het fotomuseum voor een bezoek aan de herman selleslagstentoonstelling maar werd op het gelijkvloers meteen overrompeld door het werk van de voor mij totaal onbekende michele matyn (vandaar mijn speurtocht op het internet vandaag naar wat meer informatie). vooral de bewerkte daniel johnstonfoto’s bezorgden me het clichématige kippevelgevoel, ontroerend mooi (evenals de muziek van Dan the man zelf)!!! Ook de rest van het fotowerk kan mijn goedkeuring wegdragen. alhoewel ik helemaal niet thuis ben in de kunstscene wordt michele matyn voor mij een naam om te houden. hoe blijf ik op de hoogte van haar verdere plannen en tentoonstellingen ???

    haeke volker

    september 2, 2007 at 2:57 pm

  7. Hi Jimmy,
    I hope you´ll see this note, and respond to me.
    I´m the “girl” with the Elvis-Tshirt, and I would like some help to get in contact with Michele Matyn, if it´s possible.

    Sincerely,
    Mrs Bodil Edenhagen

    Bodil E

    december 30, 2007 at 9:14 am


Geef een reactie

