Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Ijzerwake

with 6 comments

Zondag ben ik met Evy naar de Ijzerwake in Steenstrate geweest. Niet in opdracht van de krant maar gewoon omdat den fotodrang in dezen komkommertijd gewoon groot is. Uiteindelijk zijn er toch 2 van mijn foto’s in De Morgen verschenen.
Ik heb maar één keer eventjes boel gehad met één of andere pee, die het wel welletjes vond dat ik andermans hond iets te veel aan het fotograferen was. Ja, verdraagzaamheid is een schoon deugd!

Written by Jimmy Kets

augustus 21, 2007 bij 9:32 am

Geplaatst in photography

6 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Die hond is zo zalig!🙂 De ogen en de tong … hoe doe je het toch!

    Bij de eertse foto had je de overbodige ruimte onderaan kunnen gebruiken om haar hoofd er volledig op te zetten. Jammer. Wel een leuke diepte!

    Artur

    augustus 21, 2007 at 12:19 pm

  2. Schoon fotokes! Foto 1: zie ik daar links in het publiek de vorige paus die uit de dood is opgestaan??? Het stukje ontbrekende hoofd stoort me niet. Dan liever die strook gras. Foto 3: ook prachtig; die stevige Arische schone… een beeld dat boekdelen spreekt.

    Karina

    augustus 21, 2007 at 6:54 pm

  3. De link naar Evy zeker aanklikken. Is ook de moeite!

    Karina

    augustus 21, 2007 at 7:14 pm

  4. Hoe doe je dat toch? Die prachtige kleuren!
    Mooie serie.

    René Wouters

    augustus 22, 2007 at 3:35 pm

  5. schitterend!

    Cursief Huigje

    augustus 23, 2007 at 3:20 pm

  6. die bovenste foto heb ik in de krant gezien, een verpletterd beeld, ik dacht dat ik in een tijdmachine gezet werd. Doe zo voort.

    peter

    september 8, 2007 at 7:28 pm


Geef een reactie

