Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

hier zijn we weer

with 4 comments

Ja, tis al weer een paar dagjes geleden dat ik nog iets geschreven heb. Af en toe moet je die mac eens even links laten liggen en volop genieten van het leven.
Eergisteren toch even mijn camera ter hand genomen en een reeksje foto’s gemaakt van Imke Dielen (foto hieronder)
Ondertussen heb ik mijn bestelling foto’s voor de foto expo in szymongallery gaan oppikken. De factuur heb ik nog niet gekregen, maar tsal niet van de poes zijn🙂 Lambda afdrukken gemonteerd op aluminium kosten nu eenmaal geld. Ondertussen heb ik te horen gekregen dat de expo met een weekje verlengd is.
Dus van 14 september tot de 7de oktober ist te doen.

Written by Jimmy Kets

augustus 17, 2007 bij 4:44 pm

Geplaatst in photography

4 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Waterig hé😉 merci voor het eerste deel van de reeks. K ben benieuwd naar de rest!!!

    Imke Dielen

    augustus 18, 2007 at 12:00 pm

  2. Nice, heeft ze nog natte voeten gekregen🙂 ?

    Tim Freh

    augustus 20, 2007 at 12:36 pm

  3. JA en nog zandvoeten ook :p

    Imke Dielen

    augustus 21, 2007 at 2:08 pm

  4. Je moet er iets voor over hebben hé Imke!🙂

    Dit is werkelijk een prachtige foto. De compositie is machtig mooi.

    Artur

    augustus 22, 2007 at 8:29 am


Geef een reactie

