Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Saturday evening blues

with 4 comments

Ondertussen hebben jullie mijn vader al wat leren kennen, nu mijn moeder nog🙂 Ik heb ook een hele boel foto’s van haar, maar die ga ik nog even opsparen. Misschien dat ik wel binnenkort eens een nieuw blokje op mijn website ga zetten, met de voorspelbare titel: My Family.
Tis nog altijd HONDenweer buiten, dus ideaal weer om eens een filmpke mee te pikken: Saturday Evening Blues, met in de hoofdrol… mijn moeder. Heb het 2 jaar geleden eens tussen de soep en de patatten gemaakt. Oh ja, tis niet geacteerd, tis uit het leven gegrepen.

Written by Jimmy Kets

augustus 9, 2007 bij 2:08 pm

Geplaatst in film, photography

4 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Die schildpadden? Niet geacteerd!? Maak dat je hond wijs.

    Pietel

    augustus 9, 2007 at 4:12 pm

  2. echt een leuk filmpje, je maakt dus niet enkel leuke foto’s, je film ma er ook zijn! ;o)!

    MJ

    augustus 9, 2007 at 8:22 pm

  3. Het “het huis is aan kant, de afwas gedaan, het gras gemaaid en we hebben de rest van de dag vrij en wat nu” – gevoel … heel schoon vastgelegd. Vooral het beeld van vader en moeder op de rug is sterk.

    Karina

    augustus 10, 2007 at 7:43 am

  4. héhé, altijd leuk om dat filmpje terug te zien!

    Imke Dielen

    augustus 10, 2007 at 7:59 am


Geef een reactie

