Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

“A Fair” Party enzo…

with 3 comments

Waar was ik gebleven… Ah ja, donderdagmorgen op tijd uit mijn nest om een portret te gaan maken van een mens bij Agfa. Maken julllie eigenlijk nog filmrolletjes vroeg ik, of wegwerpcamera’s? Nee, alles wat je nu nog ziet in de winkels van wegwerpcamera’s en filmpjes, zeker int buitenland is allemaal vervallen🙂 Bedankt voor de info. ’s Middags snel snel even wat foto’s gaan maken van een modeshow op A Fair in Antwerpen om nadien holderdebolder weeral naar Hertoginnedal te crossen. 3 uur staan koekeloeren vooraleer den eerst politieker naar buiten kwam… Geduld is een schoon deugd🙂 Grijze Mercedes… Dat moet Leterme zijn dacht ik. Snel naar diens voiture gespurt en stond er als eerste bij toen ie met verdwaasde blik uitstapte. Klik klik klik, staat erop. Ondertussen kwam de rest van de pers als een bende wilde stieren aangestormd achter mijn rug. Wringen en duwen en sleuren. ni normaal🙂 Heel den mannekesnest gaan afwerken op de redactie ent was weeral kwart na 10 ’s avonds. Nadien ben ik nog naar een party geweest van die A Fair toestanden. De stille hoop dat daar iets te eten viel (had nog niet gegeten sinds 12 uur ’s middags) werd genadeloos de kop ingedrukt. Dan maar een paar glaasjes champagne en een echt belabberde Campari orange ofzo… Een paar 100 foto’s gemaakt maar om een uur of 2 ben ik het al afgebold. Als ge der tot opt einde blijft zijn er misschien nog interessanter taferelen te schieten, maar was moe en mijn kop stond er niet echt naar.
Vrijdag: op everzwijnenjacht geweest in Hechtel, spijtig genoeg enkel den boswachter gezien. Nadien nog even een fotoke in Bokrijk gaan maken. De laatste keer dat ik daar geweest ben, was als schoolreis zo’n 20 jaar geleden. Ik herinner me nog vaag dat mijn moeder aardbeien in stukjes had gesneden en tussen den boterham had gelegd. Lekker als je dat meteen kan opeten, maar niet als ge ze ’s middags platgedrukt uit uw aluminiumfolie moet peuteren…
Zaterdagmorgen: snel eens even naar mijn A Fair beelden gekeken en onderstaand collageke gemaakt.

Written by Jimmy Kets

augustus 4, 2007 bij 8:50 am

Geplaatst in photography

3 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ziet er daar lekker decadent uit😉

    Dieter

    augustus 5, 2007 at 9:38 am

  2. Die foto van Leterme was zalig! Ik zag toevallig ook in de ‘metro’ een foto waar jij opstond. Jimmy kijkt rustig naar zijn schermpje terwijl hij wordt platgedrukt door de pers.🙂

    Artur

    augustus 5, 2007 at 3:43 pm

  3. En met mij gaat gij nooit meer feesten… schoon manneke :p

    Imke Dielen

    augustus 7, 2007 at 11:08 am


Geef een reactie

