Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

FOTO EXPO JIMMY KETS

with 6 comments

Ik had het al even op mijn header aangekondigd, maar bij deze kondig ik het nog even aan in dit berichtje. Van 14 tot en met 30 september heb ik een (solo) foto tentoonstelling in Szymon Gallery in Antwerpen (Steenhouwersvest 33 in Antwerpen info http://www.szymongallery.be) Er zullen een 20 tal werken te zien zijn, die tevens te koop zijn. Lambda afdrukken, gemonteerd op aluminium (presenteert toch “net” iets beter dan beelden in de krant of op een website). De beelden die ik gekozen heb zijn niet volgens een bepaald thema. Er zullen beelden te zien zijn die er reeds gehangen hebben maar uiteraard ook een deel nieuw werk.
Allen welgekomen!

Written by Jimmy Kets

juli 29, 2007 bij 12:48 pm

Geplaatst in photography

6 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat betekend dat ik weer even kan binnenspringen om onze goeie vriend dag te zeggen😉 Ik ben zo benieuwd!!!!

    Imke Dielen

    juli 30, 2007 at 1:05 pm

  2. de woorden opening, drink en uitnodiging komen naar boven.

    Pietel

    juli 30, 2007 at 4:13 pm

  3. Vrijdag die 14de ist vernissage met wat drank enzo🙂 Zal omstreeks 20uur zijn denk ik. Als het nog wat dichterbij komt zal jullie er nog wel aan herinneren, door bijvoorbeeld een uitnodiging te sturen🙂

    Jimmy Kets

    juli 30, 2007 at 8:49 pm

  4. de concurrentie komt zeker een bezoekje brengen😉

    veronique

    juli 31, 2007 at 11:19 am

  5. @veronique: Tof!

    Jimmy Kets

    juli 31, 2007 at 6:00 pm

  6. […] FOTO EXPO JIMMY KETS « Jimmy Kets Allen daarheen! (tags: foto) […]


Geef een reactie

