Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

USA Dag 1

with 4 comments

Vrijdagmorgen is het wanneer ik ontwaak in mijn appartement, mijn broer ligt nog wat te ronken in mijnen zetel. Samen hebben we de trein genomen richting luchthaven. Voor dat we het Delta vliegtuig instapten had ik al 360 foto’s gemaakt! Shame on me🙂 Vliegtuig steeds hetzelfde verhaal. Boring as hell en niet te vreten boecht van den Delta. (wel lekker haagen-dazs ijsje🙂 ).
Linker wijsvinger, rechter wijsvinger, eens lachen naar hun camera’tje en we zijn binnen in The States🙂
Ingechecked int Hotel met piepklein kamertje en nog een wandelingsken gemaakt in New York City.

Written by Jimmy Kets

juli 24, 2007 bij 2:14 pm

Geplaatst in photography

4 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Grappig die eerste foto🙂

    Karina

    juli 24, 2007 at 7:42 pm

  2. Fingerprints?????

    vallalar

    juli 25, 2007 at 5:54 am

  3. Yep, vingerafdrukken – fingerprints. Niet met inkt op een stukske papier, maar wel op een plastieken plaatje waaronder er zich een scanner ofzo bevind. En dan nog eens in hun camera kijken, dat is de manier waarop ze u in Amerika verwelkomen🙂

    Jimmy Kets

    juli 25, 2007 at 7:06 am

  4. Aha een nieuw thema zie ik🙂
    Ik zou zeggen op one.com kun je een account verkrijgen voor 25 EUR/jaar – je kan er praktisch alles op draaien buiten sommige dingen geven missch problemen door hun safe mode. Dan kan je leuke blogjes maken zoals derest van ons🙂

    Wouwou

    juli 26, 2007 at 1:57 pm


Geef een reactie

