Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Back in Belgium

with 4 comments

waar waren we gebleven… ah ja, tien dagen geleden ben ik samen met mijn broer vertrokken op reis, andermaal naar The United states of A. 2 en half dagje New York en dan nog wat Boston stonden op het programma. Tijdens deze trip ben ik zo goed als geen internet tegengekomen, dus kon ik niet deftig liggen bloggen. Onder de noemer beter laat dan nooit zal ik der dan nu maar aan beginnen, in omgekeerde volgorde.
Voor de eerste keer in mijn leven heb ik echt eens deftig geslapen int vliegtuig, vertoevend in een zalig dromenland. Onderstaand beeld heb ik gemaakt voor de terugvlucht op de luchthaven van Boston.
Deze reis heb ik eens voor één keertje niet in RAW gefotografeerd. Mijn programmakes zijn nog niet aangepast aan mijn RAW bestanden van mijn markIII. Had echt geen zin om savonds heel het zootje te converteren om ze te kunnen bekijken. Ik had ook geen zin om mij zorgen te maken of ik voldoende geheugenkaartjes had. Heb me du dus af en toe eens goed kunnen laten gaan met het fotograferen. Een dagje New York met meer dan 1000 beelden bijvoorbeeld🙂 De kwaliteit van die MarkIII jpegs vind ik echt wel dik in orde, zelfs al wil ik der een vergroting van maken dan zal dat ook nog wel deftig lukken.
wordt vervolgd…

Written by Jimmy Kets

juli 15, 2007 bij 1:41 pm

Geplaatst in photography

4 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Retegaaf dat lijnenspel ! Welcome back !

    brecht

    juli 15, 2007 at 2:18 pm

  2. Jimmy, ik vertrek volgende maand zelf naar New York. Ik las onlangs een artikel in de New York Times over nieuwe regels voor fotografen. In sommige gevallen moet je op voorhand een toelating aanvragen. Nu zijn die regels mij niet geheel duidelijk en ook niet of ze al van toepassing zijn. Heb je daar last van gehad van fotograferen in NY? Politie of parkwachters die je tegenhouden of zo?

    Serge

    juli 16, 2007 at 6:40 pm

  3. Dag Serge, ik heb niks gemerkt in New York qua regels voor fotografen. En ik heb er nogal op los gechoten🙂
    Een prettige reis en veel fotofun!

    Jimmy Kets

    juli 16, 2007 at 6:45 pm

  4. Na zoveel keer met de wijsvinger op de ontspanknop te hebben gedrukt, klopt zeker en vast de door jou geleverde vingerprint voor de immigration Services niet meer :_)
    Kijk uit Jimmy, bij je volgende bezoek!
    Prachtige serie heb je inmiddels hier geplaatst. Ziet er prima uit.

    René Wouters

    juli 26, 2007 at 12:48 pm


Geef een reactie

