Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

dnoh

with 5 comments

Om het woord hond niet te direct in mijn titel te gebruiken. Een andere titel had natuurlijk god kunnen zijn (dog).
Een paar weken geleden plaatste ik onderstaande foto van nen hond op mijnen blog. Ik maakte de foto in the US and A.
Vandaag staat ie op de cover van de Uitgelezen bijlage van De Morgen, als themabeeld bij “reisliteratuur”.
Altijd wel fijn als er zo een beeld gepubliceerd wordt, dat je tijdens een reis gemaakt hebt.
Man man, wat een shitweer, niet te doen die regen. Hopelijk schijnt dit weekend de zon over Coney Island. Dringend eens mijn koffer leegmaken van mijn vorige reis.

Written by Jimmy Kets

juli 4, 2007 bij 12:07 pm

Geplaatst in photography

5 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Zalig dat ze deze foto gebruiken. Belt de fotoredactie u dan met de vraag of dat je geen geschikt beeld hebt in je archief over dit thema? Of herinneren ze zich deze foto nog en …

    Artur

    juli 4, 2007 at 1:40 pm

  2. Dat varieert. Soms zit de foto al in ons archief en dan vinden ze zo’n beeld aan de hand van keywords die werden ingevoerd. Het Gebeurt ook dat de persoon die dat samenstelt, een mail stuurt met de vraag of ik iets heb liggen dat bij een bepaald onderwerp past.

    Jimmy Kets

    juli 4, 2007 at 4:45 pm

  3. Ik veronderstel dat hij een boek over hondentraining meeneemt ?

    judy

    juli 5, 2007 at 6:51 am

  4. tis ook een schat van een prent he🙂

    stuutekeer

    juli 5, 2007 at 6:59 pm

  5. Jij met je honden! Tssss punkhaar krijg ik ervan😉 hihi ’t Is eens wat anders dan een paginawijd Imke Dielen😉

    Have a nice trip!!!!

    Imke Dielen

    juli 6, 2007 at 9:55 am


Geef een reactie

