Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Brussels Airlines, een hond in een zak!

with 4 comments

Vandaag moest ik voort werk op de luchthaven van Zaventem (Brussels Airport of zoiet) zijn. Daar zag ik onderstaand tafereel dat me diep ontroerde. Een “Jack Russell” (De hond der honden) werd er voor een zak gehouden om te zien of het beestje er zou inpassen. Tis nu niet mijn beste foto maar die hondse blik die zijn “destiny” onder
ogen begint te zien, dat raakte me.
Passionate About You (and your pet).
ps. Dien hondenzak is niet het onderwerp dat ik moest fotograferen voor de krant.

Written by Jimmy Kets

juni 24, 2007 bij 4:52 pm

Geplaatst in photography

4 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. De blik in zijn ogen… zelden gezien. Het heeft iets menselijk.

    Artur

    juni 24, 2007 at 7:28 pm

  2. Een hond in een zak. Hmm…

    Pietel

    juni 24, 2007 at 7:49 pm

  3. Life is a dog.

    judy

    juni 26, 2007 at 2:40 am

  4. echt zielige ik hed wel 3 honden
    ik ben ook in brussels airlines geweeest en het was leuk

    ddfdfdfd

    november 28, 2007 at 9:08 am


Geef een reactie

