Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Modeshow academie

with 4 comments

Gisteren wast weer de jaarlijkse modeshow van de mode-academie in Antwerpen.
Ik moest de laatstejaars fotograferen voor in de weekendkrant van De Morgen. Maar eerst heb ik wat eerstejaars gefotografeerd om al een foto vandaag in de krant te hebben. Daarvoor heb ik ook nog even backstage gelopen en daar maakte ik onderstaand beeld.
P.S. Ik had gehoopt op wat gratis drank na afloop maar dat was dik tegen mijn gat. Braaf dan maar wat jetonnekes gekocht om mijn dorst te laven.

Written by Jimmy Kets

juni 15, 2007 bij 7:19 am

Geplaatst in photography

4 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. ’t is ook niet meer wat het geweest is hé :s

    Imke Dielen

    juni 15, 2007 at 9:41 am

  2. You win some..You lose some🙂

    Mie

    juni 15, 2007 at 3:35 pm

  3. Fantastische Sfeerfoto!

    Tim Freh

    juni 16, 2007 at 4:56 pm

  4. Hello Hello,

    Ik vroeg me af of je toevallig wat leuke foto’s had van de collectie van Raul Egloff Alcaide? Ik moest namelijk voor hem lopen en het lijkt me leuk om er wat meer fotos van te hebben dan degene die alleen op de antwerpen-fashion.be site worden gepubliceerd.

    Many Greets,
    Rolf Eijtjes

    Rolf

    juni 17, 2007 at 7:36 pm


Geef een reactie

