Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Panos Perikelen

with 4 comments

-Een klein smoske met hesp en een koffie alstublieft.
Hij legt het broodje op ne plateau.
En een fanta was het he?
-Nee, een koffie.

-Ik had een klein smoske gevraagd, geen grote.
Ah ik zal er een stuk afsnijden. ( dat lukte niet direct dus maakte ie maar een nieuwe).
-Krijg ik nog een 2de suikertje voor mijn koffie alstublieft.
1 minuut later zet ik me boven en bijt van mijn smoske… het was geen hesp, maar kaas waarin ik hapte.
Ben maar niet meer gaan klagen, eer ik een juist broodje zou hebben zou mijn koffie al lang koud geworden zijn.
Ja, tis maandag voor iedereen blijkbaar🙂

Written by Jimmy Kets

juni 11, 2007 bij 11:07 am

Geplaatst in Uncategorized

4 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat soort mensen moet je wakkerflitsen.

    Artur

    juni 11, 2007 at 3:42 pm

  2. Artur🙂

    Karina Brys

    juni 11, 2007 at 4:43 pm

  3. héhé gewoon naar de Fresh & Fruity gaan in Antwerpen daar bestellen ze normaal en zijn de Browny’s om weg te smelten!😉

    Imke Dielen

    juni 12, 2007 at 9:32 am

  4. Hahaha die sukkelaar. Ik zie het mij zelf ook tegenkomen:/. Compleet versuft alles verkeerd doen.

    Dieter

    juni 20, 2007 at 1:21 pm


Geef een reactie

