Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Big Brown Bear

with 7 comments

Big Brown Bear, Amarillo,Texas 2007
Ondertussen heb ik al eens even wat gegrasduind in mijn Amerika beelden en ben deze beer tegengekomen. Graaaah!!! (beergeluid-imitatie).
Dit beeld spreekt me erg aan. Is het den beer of den plafond? Of diens kapotte klauwen of de kleuren of de snapshot-flits? Het zal wel een combinatie zijn van al het vorige🙂 Deze zie ik me nog wel vergroten om aan de muur te hangen.

Written by Jimmy Kets

juni 2, 2007 bij 9:36 am

Geplaatst in photography

7 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. ‘Allah is groot’, riep de beer, waarop de kinderen het bos uitvluchtten. Vind je het niet jammer van die rood-witte dinges rechtsbeneden ?

    brecht

    juni 2, 2007 at 1:05 pm

  2. Ik heb nog enkele andere varianten op deze foto, ook zonder die rode dings beneden. Soms vind ik interessant dat er zoiets “storend” op een foto staat. Hierdoor blijft dat op de één of andere manier prikkelen. Maar het kan zijn dat ik uiteindelijk toch de foto kies zonder die dinges, moet het nog laten bezinken.

    Jimmy Kets

    juni 2, 2007 at 1:38 pm

  3. En nogmaals via deze weg….HAPPY BIRTHDAAAAAAAAAAAAAAAAY!!!!!
    -xxx-

    Mie

    juni 2, 2007 at 2:41 pm

  4. Waarom heb je de foto niet vertikaal getrokken?

    Ann

    juni 2, 2007 at 4:36 pm

  5. ‘k ga je pakken k ga je pakken zei de grote beer… héhé

    Nog een gelukkige verjaardag hé, en ik hoop dat ik vannacht DE EERSTE was om jou dat toe te wensen😉 anders ben ik voor niets zo lang op gebleven! hihi

    Imke Dielen

    juni 2, 2007 at 5:29 pm

  6. Nu ik het via de reacties weet: prettige verjaardag! Ik hou niet zo van flits-foto’s.

    Ook al is ”Fire in the Sky” geflitst, ik denk dat je die beter wel kunt vergroten. Maar het blijft jouw keuze…

    timfreh

    juni 2, 2007 at 10:04 pm

  7. @imke: Je was niet de eerste, maar toch een verdienstelijke 2de plaats🙂

    Jimmy Kets

    juni 3, 2007 at 9:39 pm


Geef een reactie

