Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Snapperke

with 11 comments

Den Drang om mijn nieuw speelgoed te testen werd me net iets te groot. Dus ben ik maar even snel achter mijnen hoek op de vrijdagmarkt in de regen wat snapperkes gaan maken. Man, dat machien reageert snel, wat een plezier om mee te werken, ongelooflijk, en dat geluid van die sluiter dat lijkt te zeggen: Klik nog eens, en daar, “fotografeer dien hond eens”…

Written by Jimmy Kets

juni 1, 2007 bij 12:44 pm

Geplaatst in photography

11 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ben blij dat je er tevreden mee bent. Het zou erg zijn mocht zo’n prachtcamera je niet aanspreken.

    Veel succes!

    Artur

    juni 1, 2007 at 2:55 pm

  2. Ja ja, maak ons (amateurkes met een klein budjet) maar lekker jaloers🙂 Een heerlijk mens heb je hier vastgelegd (dat t-shirt!), maar waarom geen ogen?

    Karina Brys

    juni 1, 2007 at 5:34 pm

  3. Ja, heb er ook beelden van met haar ogen maar op de achtergrond waren er veel te veel storende elementen.

    Jimmy Kets

    juni 1, 2007 at 6:02 pm

  4. Heb je die ‘silent mode’ al eens geprobeerd ? En maakt de opklappende spiegel dan (bijna) geen geluid ? Is een superhandige functie – als ze werkt natuurlijk – voor stille concerten, misvieringen en stiekeme foto’s🙂

    Pieter

    juni 1, 2007 at 10:36 pm

  5. zijn jullie niets vergeten?
    jimmy is vandaag namelijk jarig.
    dus van ons allemaal “gelukkige verjaardag jimmy”.

    tante bea

    juni 2, 2007 at 7:02 am

  6. Ik blijf trouw aan mijn 350D. Ooit ga ik al mijn geld van mijn spaarboek afpakken en uitgeven aan een grote camera.

    Misschien dat er over een paar jaar weer nieuwe beelddragers zijn. Wat is ”Silent-Mode” eigenlijk?

    Tim Freh

    juni 2, 2007 at 7:18 am

  7. Die Silent mode maakt toch ook “lawaai” hoor. De Klik is iets stiller maar duurt ook wat langer dan in de normale modus.

    Jimmy Kets

    juni 2, 2007 at 7:36 am

  8. Lang zal hij leven in de glooooorihaaaa. Ben nog altijd blij met mijne D20 (mijn eerste digitale spiegelreflex)

    judy

    juni 2, 2007 at 3:39 pm

  9. Welke lens heb je eigenlijk gebruikt voor deze foto? De ‘Canoniaanse’ 15mm f/2.8?

    timfreh

    juni 2, 2007 at 9:59 pm

  10. Tim, Jimmy werkt toch bijna altijd met de 16-35mm. In de exif staat trouwens 18mm voor het brandpuntafstand.

    Artur

    juni 3, 2007 at 7:28 pm

  11. @Artur: De 16-15mm is voor mij te duur als aanschaffing. Een alternatief is de 17-40mm f/4L. Ik ben op het moment aan het twijfelen tussen de 70-200mm f/4L of de 17-40mm f/4L.

    In het laatste geval verkoop ik mijn huidige telelens…

    Tim Freh

    juni 4, 2007 at 10:45 am


Geef een reactie

