Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Back Home

with 8 comments

Ik denk dat ik ondertussen zo’n 40 uur wakker ben. Daarstraks nog opgestaan in New Orleans, huur-suv gaan afzetten, wachten, inchecken, wachten, vluchtje naar atlanta, wachten, 9 uur slapeloos vliegen… you get the point. Thuisgekomen ben ik onmiddellijk mijn bestelde hightech speeltjes gaan ophalen, maar eerst mijn bankrekening gaan plunderen. Eerst was het de beurt aan aan mijn Canon Mark III, wat een beest van een camera, jammer dat ik hem niet heb kunnen meenemen naar The States. Echt een graaf en professioneel machien. Mijn 5d kan qua bouw en ergonomie er langs geen kanten aan tippen. De beeldkwaliteit kan ik natuurlijk nog niet vergelijken, maar hier verwacht ik nu geen dramatische verschillen. De 5d zijn beeldkwaliteit en zijn full frame kunnen me nog altijd meer dan voldoende bekoren. Ah ja, nog een speeltje gaan ophalen: Mijn Mac Pro met 30″ cinema display. Superscherm en computer, allez, we kunnen weeral een paar jaar verder.
Binnenkort ga ik eens rustig al mijn Amerika beelden verwerken en een selectie op mijn website zetten. Denk dat ik zo’n 6000 beelden gemaakt heb dus die nieuwe Apple gaat zijn Peren nog zien.
Onderstaande foto is nog van daarstraks op de luchthaven in Atlanta.

Written by Jimmy Kets

mei 31, 2007 bij 8:36 pm

Geplaatst in photography

8 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Grappig, een schrokkend Amerikaantje.🙂 Slaap maar goed bij!

    Ania

    mei 31, 2007 at 9:16 pm

  2. Typerend🙂

    Marnik

    mei 31, 2007 at 9:45 pm

  3. Leuke speelgoedjes !

    judy

    juni 1, 2007 at 5:27 am

  4. Schrokkende Amerikaantjes, daar waren we tot nu toe van bespaard gebleven!

    Speelgoed voor een afspraak, oeps, euh, ik bedoel reden voor een afspraak😉 hihi

    Imke Dielen

    juni 1, 2007 at 8:11 am

  5. Wanneer mogen we eens komen spelen?

    Pietel

    juni 1, 2007 at 8:31 am

  6. Ik volg je beelden van de USA, ben benieuwd

    Manu

    juni 1, 2007 at 9:45 am

  7. Aperture ? Lightroom ? Of gebruik je iets anders om je foto’s te beheren ?

    Ambetanterik

    juni 6, 2007 at 8:56 pm

  8. @ ambetanterik: ik converteer mijn raw beelden in photoshop cs2, geen lightroom of aperture… Als ik voor de krant werk, maak ik mijn beelden meestal in jpeg

    Jimmy Kets

    juni 6, 2007 at 10:19 pm


Geef een reactie

