Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Hond

with 9 comments

Onderstaande foto is gisteren gemaakt op het strand van Galveston, Texas. Toen scheen de zon nog en heb ik nog eens wat kunnen fotograferen… De Dag voordien hebben we in San Antonia rondgedwaald maar daar heb ik mijn camera zelfs niet bovengehaald omdat het me fotografisch totaal niet kon boeien.
Vandaag hebben we een overzetboot genomen vanuit Galveston naar Port Bolivar en nadien Texas achter ons gelaten en zijn we Louisiana binnengereden. Vandaag niets dan regen gezien, triestig.
Morgen terug naar New-Orleans bollen en een nachtje slapen en USA 2007 zit er op.

Written by Jimmy Kets

mei 29, 2007 bij 4:25 am

Geplaatst in photography

9 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een domme vraag misschien, maar ik zie het effect nog wel meer opduiken: hoe krijg je die donkere hoeken in de foto? De randen en de hoeken van de foto zijn donkerder dan de rest. Hoe doe je dat precies?

    CraHan

    mei 29, 2007 at 5:31 am

  2. Wat fijn om de dag te beginnen met deze superfoto.

    Bedankt Jimmy!

    Artur

    mei 29, 2007 at 6:08 am

  3. lol🙂

    stuutekeer

    mei 29, 2007 at 6:08 am

  4. Ow, dat was ook maar een kort reisje…? Mooie foto btw!

    Ann

    mei 29, 2007 at 9:45 am

  5. Ge hebt er blijkbaar niet helemaal uw draai gevonden. Hoe jammer!

    Imke Dielen

    mei 29, 2007 at 1:08 pm

  6. deze foto had je ook bij ons aan zee kunnen nemen, lijkt mij
    maar wel een leuk beeld

    annelissen

    mei 29, 2007 at 1:10 pm

  7. Die lens (in combinatie met de Camera) blijft me erg interesesseren. Mede hierdoor lijken alle foto’s ‘perfect’. Helaas dat hij zo duur is, anders zou ik hem direct kopen. Heb je die hoeken later donker ingekleurd?

    Tim Freh

    mei 29, 2007 at 6:20 pm

  8. donkere hoeken: wat “vignettering” toepassen in photoshop

    serge

    mei 30, 2007 at 9:13 pm

  9. Cool!😀

    Manon

    juni 2, 2007 at 1:49 pm


Geef een reactie

