Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Fort Worth

with 2 comments

Vandaag maar een boring dagje gehad qua bezienswaardigheden. Eerst in een stadje wat rondgelopen waar eigenlijk niks te zien was en de namiddag hebben we doorgebracht in de toeristische straat van Fort Worth: het ene saloon na het andere, en dan weer 5 souvenir winkels na mekaar… niks dus. Heb mijn fototoestel bijna niet bovengehaald, enkel toen we het spel uitreden heb ik even op de rem laten staan. Een zetel tussen de boskes langs de kant van de weg. Dit was voor mij althans het boeiendste foto-moment van de dag: ne kapotte zetel🙂
Forth Worth was de moeite niet worth.

Written by Jimmy Kets

mei 24, 2007 bij 3:54 am

Geplaatst in photography

2 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Heel typerend voor Fort Worth ja🙂
    Ik was er een tijdje geleden ook voor het werk en ik had dezelfde indruk.

    Mikaël

    mei 24, 2007 at 5:58 am

  2. Volgende keer opnieuw richting China🙂

    karinabrys

    mei 24, 2007 at 6:34 pm


Geef een reactie

