Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

USA

with 2 comments

Woensdagmorgen 16-05-2007, kwart voor 8 locale tijd, in “America’s Best Value Inn & Suites” motel. De binnenkant ziet er gelukkig beter uit dan de buitenkant. Raar gedroomd vannacht, maar dit volledig terzijde.
Ondertussen hebben we hier 2 dagen rondgereden, maar ik heb nog niet het gevoel dat ik al echt gefotografeerd heb. Hoe langer ik bezig ben, hoe moeilijker het soms wordt om te fotograferen, misschien denk ik iets teveel na.

Onderstaande foto’s:
Een Koppel van 93 en 92 jaar met de 10 geboden, er zit een iets te lang verhaal achter om uit te typen.
Shell tankstation nadat hurricane Katrina er 2 jaar geleden is langsgeraasd (Biloxie, Mississippi)

Written by Jimmy Kets

mei 16, 2007 bij 10:41 pm

Geplaatst in photography, Uncategorized

2 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat New-Orleans gebied lijkt me wel mooi voor ‘ver’ bezoek. Alleen denk ik niet dat ze daar van pottenkijkers/fotografen houden😉 …

    Tim Freh

    mei 17, 2007 at 10:52 am

  2. wow die onderste foto is imposant!

    Imke Dielen

    mei 17, 2007 at 8:03 pm


Geef een reactie

