Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

USA vertrek

with 6 comments

20u.13 belgische tijd.
We zitten nog steeds in onze Boeing 767. Als alles had verlopen zoals de bedoeling was, hadden we net onze tussenlanding in Atlanta gemaakt, maar een ontregelde computer in Londen besliste daar anders over. 2 en half uur vertraging. Ik zit hier geplet in mijn vliegtuigstoel omdat de meneer voor mij zijn stoel al een paar uur heeft neergeklapt, lucht! De verveling begint toe te slaan, mijn I-pod ben ik moegeluisterd en bovendien doen mijn oren er van zeer. De geprojecteerde films en onzinnigtv documentaires kunnen me evenmin boeien. The main course is al verorberd (chicken or pasta sir? Chicken please). Het diepgevroren broodje in plastiek verpakt heb ik niet aangeraakt, ranzig. Toch was er tot hiertoe één lichtpunt tijdens onze vlucht: een klein potje Häagen-Dazs ice cream! Man man, dat smaakte! Alsof er een engeltje op een tong plast.
Nog 2uur te vliegen…

04:00u belgische tijd – 21:00u New Orleans
Na het eindeloos aanschuiven bij de migratie in Atlanta, bagagecheck, vingerafdrukkken en lachen naar het Homeland Security vogeltje, hebben we op het nippertje onze connecting flight naar New Orleans gehaald.
Even profiteren van het wireless internet in onze kamer en snel dit blogje schrijven… Tijd om’t stad in te trekken…

Written by Jimmy Kets

mei 14, 2007 bij 2:02 am

Geplaatst in photography

6 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Veel plezier en geniet van jullie trip! De groeten ook aan je twee andere reisgenoten! Dikke knuffel!

    Imke Dielen

    mei 14, 2007 at 8:47 am

  2. Ranzig eten en Hägen Dasz, dat klinkt als het vreselijke Delta Airlines.

    geniet van de trip

    Goya

    mei 14, 2007 at 8:55 am

  3. Delta Airlines it was, den DL 125

    Jimmy Kets

    mei 14, 2007 at 10:29 am

  4. Leuk je te kunnen volgen in amerika.
    mijn dochter kwam laatst thuis met De Morgen en de mededeling, va dat is pas een krant hoor.. en wie zag ik daar, verschillende foto’s van Jimmy waaronder de Gay-parade, mooi

    manu

    mei 14, 2007 at 4:37 pm

  5. Wel aardig dat je wireless tot je beschikking hebt. Die foto mag er trouwens zijn🙂 . Wat houd hij nou precies vast? Een bagagekoffer?

    Tim Freh

    mei 14, 2007 at 6:03 pm

  6. Allee gasten veel plezier ginder, ik wacht met spanning op de foto van de eerste Fat New Orleans Mama, ge weet wel zo’n breedbeeldvullend achterwerk. Ondertussen heeft Rolf een handtekening binnen…da’s niks te laat, hij begon te twijfelen aan zijn natuurlijke charmes, hij was zelfs zinnens zijn borsthaar te epileren, da’s dus niet meer nodig, gelukkig maar. Oh ja ons Bertje wil na Frankrijk en Luxemburg ook ne keer naar Amerika, waar sturen we Bertje best naar toe?

    De groentjes van alle hardwerkende mensen hier, euh en van mij ook hé.

    Afrucky

    mei 15, 2007 at 7:33 am


Geef een reactie

