Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Inpakken en wegwezen

with 11 comments

Net terug van de laatste broodnodige boodschappen voor mijn USA reis, oa nen hoop lege DVD’s (ik begin stilletjesaan mijn back-up lesje te leren). Toen ik in de Fnac stond zag ik mijne rugzak hangen, zo ne Lowepro. Ik heb er zeker al 5 van versleten. Ik weet niet hoe het komt maar de levensduur van deze rugzakken is bij mij niet langer dan 1 jaar. Eerst begeeft de voorste rits het, en dan is het de beurt aan de “hoofdrits”, één keer is bijna de hele inboedel van mijne zak op de grond gevallen, mijne kodak lag bijna tegen de vlakte, inclusief de rest van mijn lenzen. Een paar weken geleden was ik door toeval bij foto Rubens in Antwerpen. Daar hing mijn vertrouwd rugzakmodel ent was toen tijd dat ik een nieuwe kocht. Heb hem daar maar ineens gekocht voor 99 eurokes, niet zoveel vond ik. Daarnet in de fnac zie ik hetzelfde model hangen: 135 euro! Foei Fnac!
Allez, ik ga eens dringend verder mijn koffers pakken, tis te zeggen, eerst mijn Sudan koffer nog leegmaken, alvorens ik terug kan beginnen inpakken.
als ik in The States internet voorhanden heb dan schrijf ik misschien daar mijn reisverhalen neer op dezen blog, als ik er tijd en zin in heb natuurlijk.

Written by Jimmy Kets

mei 12, 2007 bij 11:11 am

Geplaatst in photography

11 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Goeie reis!

    serge

    mei 12, 2007 at 11:31 am

  2. Ik ben nochtans heel content van mijn Loweprorugzak. Een maand geleden over het stuur van mijn fiets gevlogen. Ik vreesde al voor het ergste maar buiten het feit dat hij wat geschaaft is, is er niks aan. Fototoestel ok, lenzen niet gebroken. K was zeer blij toen ik hem openritste.

    sart68

    mei 12, 2007 at 1:26 pm

  3. Veel plezier in de US!

    Veerle

    mei 12, 2007 at 4:57 pm

  4. Ik heb nu ook al 2 jaar zo’n Minitrekker AW van Lowepro en nog geen problemen mee gehad. Natuurlijk zal die van jou wel wat meer gebruikt worden!
    Een goede reis, ik kijk al uit naar je blogberichten!

    DoN

    mei 12, 2007 at 8:09 pm

  5. Veel plezier en laat iets horen. Je kan ons moeilijk 3 weken op onze honger laten hé🙂

    karinabrys

    mei 12, 2007 at 8:25 pm

  6. Geniet ervan Jimmy!

    Artur

    mei 12, 2007 at 10:27 pm

  7. Bon Voyage, ik kijk al uit naar de foto’s (ik ben al een eeuwigheid niet meer in de States geweest) en de berichten.

    judy

    mei 13, 2007 at 5:27 am

  8. Veel plezier in de Verenigde Staten.

    Tim Freh

    mei 13, 2007 at 12:00 pm

  9. ik heb onlangs een lowepro nature trekker verkocht wegens te zwaar, te groot en te opvallend. ik loop nu rond met een crumpler, leuke rugzak, zit goed en valt niet zo op vermits lowepro toch veeleer bekend staat als fotografietasproducent (wat een woord🙂

    serge

    mei 13, 2007 at 2:15 pm

  10. @ Jimmy: als ik zo vrij mag zijn, verzorg je taal en je typewerk een beetje. De krant daar schillen we morgen patatten op, maar iets op internet staat er tot het einde der tijden.

    Daarnaast: koop een stevige lowe pro heuptas. Zeer gemakkelijk om lenzen te wisselen en zo goed als onverslijtbaar. Wel niet bedoeld om tonnen fotomateriaal mee te sleuren of je gaat scheef lopen.

    Veel plezier in de States.

    Pietel

    mei 13, 2007 at 7:25 pm

  11. Sorry zijn ‘corrector’ heeft al 3 dagen z’n blog niet gelezen😉 héhé

    Imke Dielen

    mei 14, 2007 at 8:45 am


Geef een reactie

