Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Nieuwe lading postkaarten

with 7 comments

Regen in de straat, ik word er zowaar triestig van, ik mis de Afrikaanse zon.
Oh ja, ik was het al bijna vergeten, maar voor ik naar Sudan vertrok had ik nog snel een bestelling postkaarten geplaatst met de toiletdame op. Snel richting printconcept in berchem dan maar gebold met de ruitenwissers in volle actie. Daar wachtte me een doos met 1000 postkaarten in, allen gedrukt op mat papier en deze keer ben ik 100 procent tevreden over den druk en de kleuren.
Morgen nog maar eens gaan leuren in het fotomuseum winkletje om ze te koop aan te bieden. De kaart met het Blond Hair neem ik toch maar even terug mee, hopelijk willen ze het toch op hun toog leggen.

Written by Jimmy Kets

mei 7, 2007 bij 11:43 am

Geplaatst in photography

7 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mag iedereen zomaar zijn postkaarten in dat winkeltje te koop aanbieden? Hoeveel % van de verkoopprijs krijg jij ?

    Ik ben blij dat ze deze keer goed zijn gedrukt. Als ik nog eens passeer in het museum ga ik ze allebei kopen. Mijn Ketspostkaartencollectie wordt steeds groter.🙂 Binnen 50 jaar is dat veel geld waard hoor!

    Artur

    mei 8, 2007 at 5:59 am

  2. Dag Artur, ik den dat er 30 procent of 20 procent voor het fotomuseum is. Ik denk als het iets hebt dat je dan gewoon moet langsgaan en hopen dat ze het willen te koop aanbieden.

    Jimmy Kets

    mei 8, 2007 at 6:04 am

  3. Jammergenoeg is het fotomuseum voor mij net iets te ver weg. Als ik nog eens in Antwerpen kom, zal ik er zeker eens langsgaan.

    Ik heb het niet zo met commercie. Vooral niet met mijn foto’s, die zou toch niemand willen hebben🙂 .

    Tim Freh

    mei 8, 2007 at 12:02 pm

  4. Ikzelf heb niets tegen commercie, dat is nu eenmaal het leven. Iedere maand moet ik ook mijn huishuur betalen, eten enzovoorts. Die postkaartjes daar verdien ik eigenlijk zo goed als niks mee. Eigenlijk is dat gewoon voor de fun, en zo geraken je beelden ook verspreid.

    Jimmy Kets

    mei 8, 2007 at 12:11 pm

  5. @ Arthur: dat hoop ik ook, als ze ondertussen nog niet van mijn muur vallen!😉

    Imke Dielen

    mei 8, 2007 at 2:45 pm

  6. Imke, binnen 50 jaar ga je zo waardevolle foto’s niet zomaar aan je muur hangen, maar in een kluis bewaren. 😉

    Artur

    mei 9, 2007 at 4:57 pm

  7. Net zowat een uur hier zitten rondsnuisteren. Leuk! Die postkaarten interesseren me wel. Ik veronderstel dat heel wat van mijn buitenlandse postkaartvriendjes wel graag zo’n echte Jimmy Kets postkaart zouden willen ontvangen. Hehe. Ik weet wat gedaan bij mijn volgende trip naar Antwerpen.🙂

    Linn

    augustus 29, 2007 at 11:53 am


Geef een reactie

