Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

One Giant Dog Shit

with 9 comments

Onderstaande foto’s heb ik ergens deze week gemaakt in het Middelheimpark in Antwerpen. Het zijn geen springkastelen, maar wel kunstwerken van de hand van Amerikaans kunstenaar Paul McCarthy. Een hondendrol en een varken zonder kop, allebei enorm groot, Kunst met een grote K dus 🙂
Ik vind het zelf wel mooie werken, die me toch wel boeien, vooral de varkentjes zijn echt wel een streling voor het oog, ze staan daar zo mooi te pronken op het gras in het zonnetje, knap knap.
Net nog een kleine teleurstelling achter de rug, als gevolg van mijn iets te impulsieve doen: een postkaart maken op A5 formaat (Blond Hair). Was naar het fotomuseum winkeltje gestapt met mijn grote kaarten… Sorry, je kaart past niet in ons rekje, ze is te groot, ouch…. jammer.
Iemand een postkaart?

Written by Jimmy Kets

april 28, 2007 bij 9:55 am

Geplaatst in Uncategorized

9 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. goed – fout dus🙂

    Imke Dielen

    april 28, 2007 at 12:21 pm

  2. Die tweede foto is super!

    Artur

    april 28, 2007 at 2:54 pm

  3. Ik wil wel een postkaart. Wat moeten we ervoor doen?

    sart68

    april 28, 2007 at 4:16 pm

  4. vreemde uitleg hoor! Kunnen ze die dan niet gewoon op een stapeltje aan de kassa leggen? Da’s trouwens dé verkooptruc, ik neem bijna altijd nog iets mee van wat aan de kassa ligt … zeker weten dat er zo nog een hoop impulsievelingen zijn.
    Andere manier van je spullen kwijt te raken: http://www.etsy.com, maar dan moet je wel zelf gaan versturen enzo … maar reken mij alvast als klant als je een etsy-winkeltje zou beginnen. Zowel zebra als blond haar staan op mijn lijstje.

    ties.

    april 28, 2007 at 4:21 pm

  5. Ergens een rekeningnummer voor een postkaart?

    Goya

    april 28, 2007 at 6:09 pm

  6. De tweede foto is inderdaad heel erg goed🙂 Iemand een zakje voor dit kakje?

    karinabrys

    april 28, 2007 at 7:54 pm

  7. Voor het postkaartenprobleem ga ik binnenkort een oplossing verzinnen, nu eerst mijn koffers pakken….

    Jimmy Kets

    april 28, 2007 at 8:53 pm

  8. Ik wil ook graag een postkaart!

    yab

    april 29, 2007 at 8:22 am

  9. Nummer twee is zoals velen al gezegd hebben geweldig. Niet zozeer de fototechnische kant , maar wel het ‘moment’ telt erg mee.

    Veel succes in Darfour (en laat je je camera niet stelen hé😉 ?! ).

    Tim Freh

    april 29, 2007 at 10:59 am


Geef een reactie

