Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

woensdag

with 7 comments

Vermoeiend dagje gehad, niet van te veel te werken maar wel van het autorijden… 270 kilimoter gereden naar ergens in de buurt van Luik. Ik moest een foto maken van een auto die uit de Maas werd gevist, (ik weet het, de foto is geen price-winner🙂 ) nog wel een leuke opdracht op zich, maar dat overentweer gecross, ik wordt der zot van. Bij zo’n afstanden is 120 per uur echt niet aan mij besteed want dan val ik gewoon int slaap achtert stuur van verveling, echt erg wordt het als er dan nog wat file bijkomt… File was er ook in Den Delhaize aan de kassa… vaak heb ik het gevoel: damn, ik heb weeral de verkeerde rij gekozen heb. Mijn ijscreempkes die ik gekocht had waren bijna gesmolten door de rubberen kassaband die net als ik last had van de hitte. Hebt u een delhaize kaartje meneer? Nee. Das 8 euro en 43 centjes (in mijn gedachte druipt de creem al uit de verpakking). Alstublieft mevrouw, 10 euro. Hebt u 43 centjes? Nee, laat maar ik betaal wel met bancontact. Die creem kunnen we wel wegsmijten🙂 Geduld is niet mijn sterkste kant.
Nadien nog een optreden van Roger Waters in’t sporpaleis gefotografeerd, heel de handel doorgestuurd en nog snel dit blogje geschreven, zou nu beter in mijne nest kruipen want er staat me volgende week nog een uitputtende reis te wachten in Soedan.

Written by Jimmy Kets

april 25, 2007 bij 9:27 pm

Geplaatst in photography

7 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Vraagje: is dat het Albert-kanaal of de Maas?

    Thomas

    april 26, 2007 at 5:46 am

  2. De Maas

    Jimmy Kets

    april 26, 2007 at 6:26 am

  3. De constructie op de achtergrond komt me bekend voor. Lijkt wel zo’n kalkstof/steenfabriek in de richting van Namen. Of het is bij de porte autonome in het noorden.

    Tim Freh

    april 26, 2007 at 9:41 am

  4. Tim, die foto is gemaakt in Lixhe

    Jimmy Kets

    april 26, 2007 at 2:59 pm

  5. Eens iets anders. Zie dat je jezelf niet voorbijholt he.

    Pietel

    april 26, 2007 at 3:30 pm

  6. Heel erg laat, maar alsnog proficiat voor de prijs die je hebt gewonnen! Was superbeeld!

    En mag ik alstublieft mee naar Soedan? Ik zal heel braaf zijn.

    vollepetrol

    april 26, 2007 at 3:32 pm

  7. Lixhe, ik weet waar dat ligt. Nu herken ik ook de plaats🙂.

    Tim Freh

    april 27, 2007 at 11:50 am


Geef een reactie

