Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Promising Young Photographer Award

with 37 comments

Net in het fotomuseum de “Promising Young Photographer Award” van Nikon in ontvangst mogen nemen, voor 2000 eurokes Nikon materiaal. Ik had dit totaal niet verwacht!
Maakte deel uit van de Nikon Press Photo Awards. De hoofdprijs was voor Stephan Vanfleteren weggelegd met een beeld van in Vorst. De andere prijs die werd uitegereikt was dus de “Promising Young Photographer Award”, die ik kreeg voor mijn foto van op de Eroticabeurs in Antwerpen hieronder.

Written by Jimmy Kets

april 24, 2007 bij 11:35 am

Geplaatst in photography

37 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dik proficiat Jimmy! Moet leuk zijn die titel en materiaal in ontvangst te nemen…

    Trouwens, iets helemaal anders… dankzij je blog, die ik pas recent ontdekte, weet ik nu dat jij, jij bent🙂 Ttz. Ik kende je foto’s wel al, maar kon nog geen gezicht plakken op de maker ervan (Da’s gelijk met radiostemmen)
    Toeval wil dat ik onlangs naast jou stond op de PC bij ‘Vermist’ en ik nog klungelachtig mijn persdossier voor je voeten uitstrooide … héhé … respect! … de dag nadien tegenkwam aan de KVS in Brussel en nog een dag later je beelden op de Reporters Db zag staan… tof!
    Bij deze aangenaam kennismaking🙂, gefeliciteerd en wie weet tot binnenkort eens.
    Doe ’t goe in Darfur!

    groeten,

    Christophe

    christophevandereecken

    april 24, 2007 at 11:55 am

  2. Proficiat!!!!

    btw… 2000 euro Nikon matriaal?! Werk jij niet met Canon?

    serge

    april 24, 2007 at 12:04 pm

  3. Proficiat Jimmy!!!
    Spijtig dat Nikon Materiaal niet op je Canon past.

    Bert (x-pose)

    april 24, 2007 at 12:06 pm

  4. een prettige kennismaking Christophe🙂

    Jimmy Kets

    april 24, 2007 at 1:09 pm

  5. je ziet, met de billen bloot gaan, is goed voor prijzen proficius

    peterc_

    april 24, 2007 at 1:12 pm

  6. Proficiat. Talent komt altijd bovendrijven.

    Betekent dit dat uw marktwaarde nu stijgt? Misschien hoog tijd om eens te investeren in een echte Jimmy Kets aan de muur.

    Pietel

    april 24, 2007 at 1:15 pm

  7. Gefeliciteerd!

    Goya

    april 24, 2007 at 1:22 pm

  8. Goe bezig! Proficiat🙂

    CraHan

    april 24, 2007 at 1:41 pm

  9. proficiat

    sieghild

    april 24, 2007 at 1:52 pm

  10. Hey collega,

    nen dikke proficiat nog eens! Next year it’s my turn😉

    De “fotografenstaking” is trouwens al nieuws geworden…

    Grtz,

    dirk

    dirk

    april 24, 2007 at 2:03 pm

  11. Van harte, ook van mij. Welverdiend, de foto is heel goed (had ‘m al gezien op je site).

    Karina

    april 24, 2007 at 2:24 pm

  12. Dikke proficiat. Terecht verdiend vind ik!

    sart68

    april 24, 2007 at 2:29 pm

  13. Super Jimmy!

    Het moet fantastisch zijn om zo’n prijs te mogen ontvangen.

    Artur

    april 24, 2007 at 2:37 pm

  14. Nice one! Was je er niet van overtuigd dat het weer niets ging worden? Fantastisch. Geniet van de prijs!

    daand

    april 24, 2007 at 3:10 pm

  15. Proficiat

    ############################
    Fotografen boycotten Belgische prins Laurent

    ANP

    BRUSSEL – Fotografen en een cameraploeg hebben dinsdag spontaan geweigerd om de Belgische prins Laurent in beeld te brengen tijdens een werkbezoek aan een Antwerpse dierenkliniek.

    De prins had de pers uitgenodigd voor het werkbezoek. Maar ter plekke besloot Laurent, die een half uur te laat aankwam, dat de fotografen en cameraploeg alleen zijn vertrek mochten schieten. De pers stapte daarna demonstratief op.
    ############################

    Het waarom is me niet volledig duidelijk…

    PieterJan

    april 24, 2007 at 4:21 pm

  16. een terechte winnaar😉

    Pierre

    april 24, 2007 at 5:47 pm

  17. Proficiat!

    Veerle

    april 24, 2007 at 8:09 pm

  18. Dikke proficiat!

    maarten

    april 24, 2007 at 8:33 pm

  19. Hé hé persbericht had ik ook al tegengekomen… maar waar ik me nu vooral om schaam is dat ik één van de laatste ben om jou te feliciteren! *bloos* maar zoals ik daarnet heb beloofd, de drie proficiat kussen heb je nog te goed!😉

    En ja… dat belooft, voor je marktwaarde😉 hihi

    Imke Dielen

    april 24, 2007 at 8:46 pm

  20. […] Ook te lezen op Pietel, ZDNet, Jimmy Kets […]

    FEEST « Imke Dielen

    april 24, 2007 at 9:08 pm

  21. proficiat, helemaal verdiend, en leuk dat er aandacht besteed wordt aan, en geïnvesteerd wordt in jong talent !

    Pieter

    april 24, 2007 at 9:15 pm

  22. Proficiat Jimmy, met de young ones prijs. Da’s natuurlijk dankzij het feit dat ik niet meer mocht meedoen in die categorie, he;-) Spijtig dat er geen “Promising starting mid-aged photographer award” of zo bestaat;-) Do I sound jealous?
    Schitterende foto trouwens.

    P@rick

    april 24, 2007 at 9:38 pm

  23. Een welverdiende beloning, je hebt hét. Het verschil met al die andere foto’s : kwaliteit drijft boven. Jammer genoeg is dat niet van toepassing op ons koningshuis.

    judy

    april 25, 2007 at 1:54 am

  24. Hartelijk dank voor alle felicitaties!

    Jimmy Kets

    april 25, 2007 at 5:55 am

  25. Congrats!

    jantielens

    april 25, 2007 at 6:38 am

  26. Proficiat Jimmy, keep up the good work!

    Frederik

    april 25, 2007 at 11:37 am

  27. ps.: wow, en vandaag in de Knack !

    Pieter

    april 25, 2007 at 1:09 pm

  28. Proficiat!

    Tim Freh

    april 25, 2007 at 3:42 pm

  29. Al beslist welk nikon materiaal je gaat vragen? Misschien enkele SB’s om draadloos mee te flitsen?

    Pietel

    april 25, 2007 at 4:03 pm

  30. Dag Pietel, ik heb weinig te kiezen, voorlopig krijg ik een D200, die ik later mag ruilen voor iets anders nu nog top-secret🙂 Oeps, ik heb teveel gezegd

    Jimmy Kets

    april 25, 2007 at 4:15 pm

  31. Applaus!!! klap klap klap……
    NEN DIKKE PROFICIAT!!!!!!
    very very proud of ya!!!
    -x-

    Mie

    april 25, 2007 at 4:30 pm

  32. @ Jimmy: we zijn benieuwd. Keep us posted.

    Pietel

    april 25, 2007 at 7:40 pm

  33. Proficiat zeg!

    Anton

    april 25, 2007 at 8:50 pm

  34. Inderdaad “indrukwekkende” foto, proficiat Jimmy

    Manu

    april 26, 2007 at 8:49 am

  35. Chique!!!

    oogsnoep

    april 26, 2007 at 7:46 pm

  36. […] En op radio over foto’s praten, dat is niet altijd even makkelijk. Kijk dus al even mee, en dan weet je wat die man met die string daar voor de spiegel staat te […]

  37. Het is minder spannend als je weet dat het in een erotica beurs is gefotografeerd
    Als je dit niet weet vind ik het veel leuker
    Ik kwam op Arthur zijn blog hier terecht, en ik kende je foto van de jongen en de zebra
    Een geniaal beeld.
    Mijn complimenten
    nu keek ik op je website en herkende ik ook enkele foto’s die me ooit zijn bij gebleven, uit de krant denk ik

    Veel succes in het verdere fotografiewereldje
    Groeten
    Dries Segers
    (student fotografie)
    http://users.telenet.be/driessegers

    Dries

    april 30, 2007 at 6:42 am


Geef een reactie

