Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Daar komen de olifanten!

with 4 comments

Dadelijk eens naar de ambassase van Soedan om mijn visum in orde te krijgen, nadien naar de uitreiking van de Nikon foto-persprijs, ’t zal weeral niks zijn, maar om één of andere reden blijf je meedoen met van die fotowedstrijden🙂
Gisteren weeral een gevuld dagje, teveel om te beschrijven dus ga ik het houden bij deze 2 foto’s die ik maakte van houten olifanten die op het Astridplen in Antwerpen waren neergestreken. Dit keer geen oversized exemplaar dat door de stad kan wandelen zoals vorige zomer, maar wel een hele kudde van houten olifanten van diverse grootte, van kunstenaar Andries Botha.

Written by Jimmy Kets

april 24, 2007 bij 5:43 am

Geplaatst in photography

4 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. 2/1 pagina materiaal again?😉

    Imke Dielen

    april 24, 2007 at 9:02 am

  2. 2 plezante foto’s, vooral die met de hond🙂

    Karina

    april 24, 2007 at 2:23 pm

  3. Mooi stukje kunst ! Dat weet ik wel te appreciëren.

    Thomas

    april 24, 2007 at 7:55 pm

  4. Daar heb ik enkele fotografen gezien, inclusief mezelf
    Nice

    Dries

    april 30, 2007 at 6:43 am


Geef een reactie

