Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Art Brussels

with 4 comments

Vanmiddag ben ik naar Art Brussels geweest, een kunstbeurs met gallerijs allerhande in de heyzelpaleizen in Brussel (zoals de naam reeds deed vermoeden). Anderhalf uur rondgedwaald op een nuchtere maag (ik moet dringend eens iets aan mijn eetgewoonten beginnen doen, want anders kom ik binnenkort met één ceintuur (broeksriem) niet meer toe).
Af en toe was er wel eens iets leuk en origineel, maar echt van mijn stoel gevallen door wat er te zien was ben ik niet, niet dat ik veel van kunst ken, maar dat hoeft ook niet om verrast te worden. Er hingen ook her en der foto’s van fotografen wiens werk ik ken uit boeken en wel waardeer, maar van voor mij onbekende fotografen was er niks dat me enigszins prikkelde.
Ergens in de “Media-lane” bevond zich ook een stand van De Morgen, een gele muur met daarop 9 beelden van De Morgen fotografen. De beelden mochten in mijn ogen toch net wat groter geweest zijn, om meer impact te hebben. Er lag ook een speciale Zeno bijlage met de 9 werken in en een woordje uitleg. Toch wel chapeau voor De Morgen dat ze iets met onze beelden gedaan hebben voor Art Brussels.

Written by Jimmy Kets

april 22, 2007 bij 9:30 pm

Geplaatst in photography

4 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. hmmm woorden om bij na te denken, vooral dat laatste! :p

    Imke Dielen

    april 23, 2007 at 7:52 am

  2. Het zijn benen meer voor “De Avond” dan voor “De Morgen” mijn gedacht…

    Manu

    april 23, 2007 at 6:28 pm

  3. “.com”

    Super Jimmy!
    Ik vond het ook al één van je sterkere beelden op je site.
    Mooi tekstje erbij!

    Artur

    april 23, 2007 at 8:21 pm

  4. ook geweest en inderdaad weinig zinnenprikkelend te zien, zeker qua fotografie liepen wij constant te denken. is dat het nu?
    valt het je trouwens niet op dat er geen enkele vrouwelijke fotograaf aan de muur hing van de morgen… of werken daar geen vrouwelijke fotografen voor…

    sieghild

    april 24, 2007 at 1:55 pm


Geef een reactie

