Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Wachten en nog eens wachten…

with 3 comments

Gisteren was me het dagje wel van het wachten.
Eerst stond ik in de zoo van Antwerpen bijna 2 uur te wachten op Arthur de olifantenstier tot ie naar buiten zou komen en het eerste het beste olifantenwijfke te bespringen… Maar helaas kon ik niet wachten om Arthur met mijn eigen ogen te aanschouwen laat staan fotograferen want ik moest al weer weg naar een andere opdracht, gelukkig was er nog een Belga fotograaf in de zoo aanwezig om de kolos met diens slurven vast te leggen.
Next stop: Opel Antwerpen… foto’s maken van het personeel dat toekwam en nadien was het afwachten of ze zouden overgaan tot een staking of gewoon aan het werk zouden gaan, wachten wachten meer dan een uur lang… of langer… Onderstaande beelden illustreren het wachten bij de cameramannen die fysiek aanwezig waren bij Opel…

Written by Jimmy Kets

april 19, 2007 bij 3:20 am

Geplaatst in photography

3 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dit zouden ze op een SID-In moeten gebruiken als illustratie!

    judy

    april 19, 2007 at 4:17 am

  2. Wat schoolmeesterachtig, ma bon. Een SID-in is een ‘studie-informatiedag’ om kennis te maken met het hoger onderwijs …

    eddiefromohio

    april 19, 2007 at 6:58 am

  3. Dan besef je dat een persfotograaf een hard en zwaar leven heeft
    Ik besefte dat ook toen ik voor de vrt een dagje moest werken
    Dat was gewoon continu met alles rekening houden
    keuzes maken
    De harde feiten

    Dries Segers

    juni 23, 2007 at 4:21 pm


Geef een reactie

