Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Zebra placemat

with 9 comments

Vorige week bestelde ik via de Hema website een placemat met eigen foto op, in dit geval mijn zebra foto, again, na de postkaart nu dus de placemat, volgende keer ga ik voor de koffiemok met foto op🙂
In tegenstelling tot mijn postkaarten is deze te licht gedrukt, maar dat is nu geen drama, tis maar een placemat, en voor 10 euro en ne “smos” kunde ni sukkele en hij beschermt mijn precious massief houten tafel tegen andere “smos”.

Written by Jimmy Kets

april 17, 2007 bij 5:56 pm

Geplaatst in photography

9 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik ben sinds vorige week trotse eigenaar van jou postkaart. Het was eventjes zoeken in het fotomuseum. Het is inderdaad niet super afgedrukt, maar zo erg is dat ook niet. Ik ga het ophangen in mijn kamer denk ik!😉

    Artur

    april 17, 2007 at 6:08 pm

  2. Dag Artur, merci voor de aankoop, veel plezier ermee!

    Jimmy Kets

    april 17, 2007 at 6:19 pm

  3. Jammer dat die kaartjes niet via de export naar Wallonie gaan😉. Toch is je ‘Inkom’ foto op deze blog mijn favortiet.

    timfreh

    april 17, 2007 at 6:23 pm

  4. “inkom” foto? ben ven niet mee…

    Jimmy Kets

    april 17, 2007 at 6:26 pm

  5. Die foto is bezig aan een glansrijke carrière, heb ik de indruk? Wat staat er nog meer op stapel? Veel laat ons hopen, want het is dan ook een coole foto!

    daand

    april 18, 2007 at 6:32 am

  6. Jimmy, een iets kleiner formaat van je foto publiceren, of een andere template kiezen, want nu wordt de foto in de breedte samengedrukt.

    Pietel

    april 18, 2007 at 9:39 am

  7. Ja heb ik hem ook al proberen duidelijk maken…. :p😉

    Imke Dielen

    april 18, 2007 at 12:13 pm

  8. Ja, bij den safairi bij ons opt werk is ie ook samengeperst, in mijn firefox geeft het geen probleem

    Jimmy Kets

    april 18, 2007 at 2:29 pm

  9. Met je ‘inkom’ foto bedoel ik de (deel)foto die naast Jimmy-Kets staat. Van die Chinese soldaten dus😉.

    timfreh

    april 18, 2007 at 2:40 pm


Geef een reactie

