Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Arme vrouw

with 6 comments

Snel snel een fotoke tussendoor.
Iets te druk bezig de laatste dagen… tis tijd dat het weekend is en dat ik eens 2 dagen niks meer met foto’s te maken heb en al dat over-ent-weer gekros begint me stilaan mijn keel uit te hangen.
Hier een foto van een arme vrouw, die ik snel even fotografeerde tijdens mijn tochten door de europese wijk in brussel…

Written by Jimmy Kets

april 17, 2007 bij 11:28 am

Geplaatst in Uncategorized

6 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. bijna dreigend die schim van een man in de verte, voor die vrouw althans.
    Hoe opvallend dat rode (deken?) in een grijs sombere omgeving

    Manu

    april 17, 2007 at 1:28 pm

  2. Europese wijk? Normaal herken ik plaatsen snel, maar deze plek niet. Vanaf mijn tiende ben ik met mijn vader gaan ‘reizen’ door Vlaanderen & Wallonie. Brussel-Leopoldswijk was toen nog deels een bouwput (Europese Gebouwen waren toen nog in opbouw).

    Is deze foto gemaakt ergens bij het station van Brussel-Schuman? En maakt het portaal deel uit van een EU gebouw? Dat laatste lijkt me niet, want de stoeptegels zijn hier en daar al vervangen…

    Tim Freh

    april 17, 2007 at 2:58 pm

  3. Dag Tim, tis ergens gemaakt tussen het Berlaymont gebouw en Place De Luxembourg. Geen idee wat de inhoud is van het gebouw op de foto, dat interesseert me ook geen snars.

    Jimmy Kets

    april 17, 2007 at 3:06 pm

  4. Wat een mooie DOF! Ik voel me meestal “slecht” bij het maken van dit soort beelden. Zeker als ze er herkenbaar opstaan. Hier valt het nog goed mee.

    Artur

    april 17, 2007 at 5:21 pm

  5. DOF thanx to the 5D… with Canon you still can🙂

    Jimmy Kets

    april 17, 2007 at 5:47 pm

  6. Heel sterk beeld. Ik kan niet uitleggen waarom maar dat streepje zonlicht
    maakt het beeld sterker, misschien omwille van het contrast met die vrouw.

    judy

    april 18, 2007 at 5:12 am


Geef een reactie

