Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Eddy Wally

with 2 comments

Zondag 10 uur ’s avonds,
ben moe, dus ga het relatief kort houden.
Vandaag 400 kilometer gereden: Van Antwerpen naar Wetteren,terug naar Antwerpen,dan nog eens naar Astene, nadien naar Brussel en dan nog eens naar Rotselaar en terug naar Brussel om al de foto’s die ik op mijn trip gemaakt heb af te werken, en nadien, ja nog eens terug naar Antwerpen…
In Wetteren moest ik de herverkiezingen fotograferen voor zover ik het mocht. In 3 van de 4 stembureaus mocht ik niet fotograferen, bij de 3de een heel discussie met gevolg dat een vent van zo’n bureau me fysiek buitenwerkte. Adios persvrijheid, welkom in Wetteren! Toen ik net ergens binnen was maakte ik enkele foto’s en plots deed een madam de slotjes op de stembus, nergens gordijntjes te bespeuren aan de stemhokjes, goe bezig Wetteren… Nu begrijp ik waarom ze me nergens wilden laten fotograferen.
Ja, het was echt het weekend van verboden te fotograferen! Wetten allemaal goed en wel, maar is er misschien het recht om uw brood te verdienen vraag ik me dan af? Ja die fotografen, allemaal criminelen, gangsters die constant de wet overtreden, ik voel me een rebel🙂 Genoeg geklaag en gezaag, ik doe gewoon verder hoe ik bezig was…
Gelukkig bestaan er nog brave mensen zoals Eddy Wally. Die laat zich nog wel graag fotograferen, is tegen iedereen vriendelijk en maakt voor iedere mens tijd, RESPECT!
Onderstaande foto van mezelf en Eddy is gemaakt door Evy, een vriendin en collega-fotografe.

Written by Jimmy Kets

april 15, 2007 bij 8:18 pm

Geplaatst in photography

2 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Geweldig!😉

    Artur

    april 16, 2007 at 10:47 am

  2. gewaldig !

    lieven

    april 16, 2007 at 3:01 pm


Geef een reactie

