Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Dancing with myself

with 2 comments

Tis weekend! Werkweekend voor mij:-/ Vandaag en morgen ben ik standby voor de krant, dat betekent dat ik alle opdrachten die er zijn voor mijn rekening moet nemen, voor zover ze combineerbaar zijn en als ze niet combineerbaar zijn, ja dan moet ik ze toch nog combineren….
Om het weekend goed gemutst in te zetten hier een filmpke dat ik 2 jaar geleden maakte, met mezelf enkele keren in de hoofdrol: “Dancing with myself”

Written by Jimmy Kets

april 14, 2007 bij 8:08 am

Geplaatst in Uncategorized

2 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. hihi good old one again!😉

    Imke Dielen

    april 17, 2007 at 12:09 pm

  2. had al veel over u zien passeren in blogland – leuk filmke… geeft me inspiratie !

    super4004

    april 20, 2007 at 5:18 pm


Geef een reactie

