Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Vermist

with 5 comments

Donderdagavond,
Net thuis geraakt na een persconferentie met een teveel aan champagne, zij
bieden aan en ik neem graag aan. 4 glazen is toch de grens om veilig thuis
te geraken voor mij, als ik te voet zou zijn kunnen er nog wel wat bij, maar
niet als ik al een gevulde dag achter mij heb en nog van Brussel naar ’t stad moet… Een champagne persconferentie dus over euh…. Vermist, een nieuwe film van Jan Verheyen
met oa Koen de Bouw, Stan van Samang en ander jong geweld die ik niet bij
naam ken omdat ik niet al de soaps volg die ze me aanbieden.
’s middags ging me nog wel een slaapverwekkend uurtje “De Kamer” vooraf en een bloemenhulde in het Centraal station en nog iets anders belangrijk, maar daar ga ik het nu niet over hebben.
Champagne was het dus en een paar halve pistolekes rijkelijk voorzien van
garnaaltjes, lekker… tot hier mijn avond-eten.
Eerst stond er een groepsportret op het programma in de studio waar de toekomstige opnames zullen plaatsvinden, maar heb de
juffrouw die allles in goede banen moest leiden, vriendelijk gevraagd om de
groepsfoto niet in “den décor” te maken (set die bestond uit interieurs van
een soort politiekantoor) maar wel voor nen betonnen muur buiten. Zo
geschiede, iedereen content. Nadien snel de groepsfoto naar de krant doorgestuurd met mijn laptop en UMTS kaart, nog wat champagne mijnheer? Ja doe ze nog maar eens vol.
Nadien waren er nog “diepte” interviews met cast en regisseur Jan Verheyen. Ik stond nog wat rond te dwarrelen met mijn laatste glaasje en besefte dat ik voor vandaag nog niks deftigs gemaakt had om op dezen blog te plaatsen, dat wou ik vandaag toch nog niet laten gebeuren, dus ben maar terug even in actie geschoten. Nadat een journaliste haar ding gedaan had met Jan Verheyen, hield ik hem even staande vooraleer ie ten prooi zou vallen van aan andere ondervrager. Vroeg hem even om voor mij te poseren en dat deed ie ook. Heb voor de grap een oud concept toegepast dat ik een paar jaar geleden al eens op een schrijver had gebruikt, nl vingers voor zijn ogen laten houden, verschil is wel dat Verheyen een bril draagt, wat het net iets anders maakt. Voor wie werkt gij? De Morgen. Wie zijt ge dan? Jimmy Kets. Ah, ik ken u bij naam, ben geabonneerd op De Morgen fijn dat ik er nu een gezicht op kan plakken. Was wel grappig🙂 Nadien heb ik op zelfde schalkse wijze Koen De Bouw nog even bij de lurven gevat, omdat ik weet dat mijn moeder er een fan van is, en omdat het wel ne straffen acteur is natuurlijk.

debouw.jpg

janverheyen.jpg

Written by Jimmy Kets

april 12, 2007 bij 9:41 pm

Geplaatst in film, photography

5 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. *ZWIJM* mijn weekend kan niet meer stuk, ik vervoeg uw ma in haar mening!😉
    Die eerste foto mag op groot formaat graag, ik had nog wat bestellingen te goed als ik me niet vergis :p😉

    Imke Dielen

    april 13, 2007 at 6:19 am

  2. Mooie foto van Koen De Bouw. Geen gezwijmel hier, maar vind ’t wel stoer. Die rode achtergrond, schaduw van zijn hoofd en schaduw van ik-weet-niet-wat… Zo’n foto wil ik ook wel, van mezelf dan, welteverstaan!

    daand

    april 13, 2007 at 7:58 am

  3. Mijn heterokant komt naar boven😉 …echt wel een mooie foto van Koen…

    kaatje

    april 13, 2007 at 8:52 am

  4. Bedankt. Misschien doet de foto van Jan een beetje afbreuk aan die van Koen, maar ja, het was part of the evening.

    Jimmy Kets

    april 13, 2007 at 9:02 am

  5. de foto’s doen me denken aan de “red room” uit twin peaks🙂

    serge

    april 13, 2007 at 1:23 pm


Geef een reactie

