Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Roedel honden

with 4 comments

Ik heb me voorgenomen om vanaf heden mijn “verhaal van de dag” met betrekking tot mijn werk (foto’s die ik in opdracht maak voor De Morgen), pas te publiceren daags nadien.
Vandaar dat ik me voor dit bericht nog even laat inspireren door een foto die ik vant weekend maakte aan zee.
Een man (die me doet denken aan een vermomde Lucas Van den Enynde – die recht uit “In de gloria” lijkt te komen) die met 3 witte honden op de pier van Blankenberge flaneert. “Amaai, een hele familie die u daar hebt! Ja, tis inderdaad een familie, een moeder en haar 2 dochters, diende de man van repliek”. Diepgravender ging ons gesprek niet, evenmin de foto zelf misschien🙂

Written by Jimmy Kets

april 10, 2007 bij 4:12 pm

Geplaatst in photography

4 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. De pier blijft mooi. Alleen jammer dat verschillende bedrijven (Traincity dacht ik) al moesten wijken😉. Heb je weer die Telelens van laatst gebruikt?

    Ik moet zeggen dat jullie wel erg snel contact leggen tijdens het fotograferen😉. Bij mij is dat nog niet zo vaak gebeurd…

    timfreh

    april 10, 2007 at 7:37 pm

  2. Ja deze is met mijn 80-200mm gemaakt, omdat je zo die vervlakking krijgt met die pier daar achter.

    Jimmy Kets

    april 10, 2007 at 7:41 pm

  3. Werken die lichten op de pier trouwens nóg steeds? Bij mijn laatste bezoek wel. En dat na zoveel jaren :)…

    timfreh

    april 10, 2007 at 8:45 pm

  4. Geen idee of die lichten nog werken, ben niet tot den donkere gebleven, om 4 uur ben ik het er al afgebold🙂

    Jimmy Kets

    april 10, 2007 at 8:49 pm


Geef een reactie

