Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Paashond II

with 12 comments

Gisteren had ik de paashond foto en nog enkele andere beelden die ik aan zee maakte, naar De Morgen gestuurd, misschien zouden ze wel eens van pas kunnen komen om het mooie weer te illustreren. Toen Ik mijn brievenbus vanmorgen opendeed was ik dan ook zeer aangenaam verrast om mijn paashond tegen te komen op de voorpagina. Binnenin staat nog een ander beeld dat ik in Blankenbereg maakte (beeld hieronder).
Met volle goesting een nieuwe werkweek tegemoet!

cover.jpg

Written by Jimmy Kets

april 10, 2007 bij 6:11 am

Geplaatst in photography

12 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. En wat is die met zijn schup van plan daarachter?🙂

    Dikkie

    april 10, 2007 at 8:02 am

  2. Die kerel op de laatste foto hanteert anders wel alternatieve graafmethodes.😀

    Inferis

    april 10, 2007 at 8:30 am

  3. idd, so funny, die was die hond aan ’t aanvallen of zo.😉

    De kerel zelf valt eigenlijk niet bijzonder op, maar iedereen heeft hem wel gezien! Snapshot boy!

    Imke Dielen

    april 10, 2007 at 9:35 am

  4. Het was een productief weekendje. Die foto van de kajotters (ergens in het midden van de krant) is ook nog wel redelijk gelukt.

    Putchar

    april 10, 2007 at 10:45 am

  5. De vent met die schep is wel om te lachen. Wel aardig om te zien dat de mensen ‘op de eerste rij’, je niet direct aankijken. Bahalve die tweede vrouw ;)!

    timfreh

    april 10, 2007 at 2:29 pm

  6. Dat is dus weer easy money geweest!!! Wel super dat je dacht ‘misschien kan ie wel eens van pas komen’ en dat hij dan de andere dag al op de voorpagina staat… Good boy!!

    de mie

    april 10, 2007 at 6:21 pm

  7. Ik zag de foto van het hondje ook op mijn krant prijken deze ochtend ;p Ik heb me kapot gelachen! Mijn dag kon niet meer stuk. Altijd die hondjes hé. Misschien kan je daar een boek mee publiceren?

    Evy

    april 10, 2007 at 8:08 pm

  8. Leuk om jouw werk vaak in De Morgen tegen te komen !

    judy

    april 10, 2007 at 8:15 pm

  9. @Evy
    Ja, die honden blijven me achtervolgen… heb net nog een paar hondenfotokes op mijn flickr page gepost.
    http://www.flickr.com/photos/jimmykets/

    Jimmy Kets

    april 10, 2007 at 8:32 pm

  10. […] comment needed), tot ‘dolle’ gecancelde afspraken (is dit nu mode of wat?), tot dol zonnebaden, tot … dol […]

    Wake up « Imke Dielen

    april 23, 2007 at 8:41 am

  11. Hahaha, die kerel met die schop. Man, zo grappig.🙂

    yab

    april 23, 2007 at 9:15 am

  12. als je eens een foto nodig hebt van een niet vlaams uitziend zeemoment dan moet je absoluut naar bredene komen, strandpost 1 aan twins beachclub… precies home and away🙂 heerlijk hoor!

    sieghild

    april 23, 2007 at 9:43 am


Geef een reactie

